• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • izabella08
    ÖverlyckligTjej skrev 2014-11-02 15:01:08 följande:

Jag fyller den 10:e och killen den 24:e :) då blir det ju en födelsedagspresent till killen din ;)

Haha ja jag sa det till honom :D
  • MagicQueen
    Axeladra skrev 2014-11-02 15:00:11 följande:

Välkomnar alla nya hit. smile1.gif

Är de bara jag som har svårt att glädjas eller ja de e klart att jag glädjs men med ett par missfall i bagaget så hoppas jag så innerligt denna gång men otroligt jobbigt när man inte har någon man kan vända dig till smile4.gif

Här är en till med konstant oro... På 11 försök har jag haft 5 tidiga mf mellan 3+6 - 4+1, alltså mf bara några dgr efter att jag plussat

Nu är jag på 5+2 och jag hoppas så att det ska gå vägen denna gång.

Blev behandlad för uvi i aug, så jag hoppas att det var anledningen till alla tidiga mf, att jag haft uvi utan att veta om det. Å sen bröt den ut tillslut..

När har du fått dina mf?
  • Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-11-02 16:33:20 följande:
    Här är en till med konstant oro... På 11 försök har jag haft 5 tidiga mf mellan 3+6 - 4+1, alltså mf bara några dgr efter att jag plussat smile4.gif

Nu är jag på 5+2 och jag hoppas så att det ska gå vägen denna gång.

Blev behandlad för uvi i aug, så jag hoppas att det var anledningen till alla tidiga mf, att jag haft uvi utan att veta om det. Å sen bröt den ut tillslut..

När har du fått dina mf?
    Usch! Lider med dig! Hoppas att uvi var anledningen och att du slipper fler nu.

Jag hade mf i v. 7+6 i augusti. Oron sitter där men försöker inte tänka på det. Ska boka tidigt ul imorgon.
  • Pyret 85

Drack lite vatten nyss och blev så himla illamående och kräktes massor. Nu mår jag bättre igen.

• MagicQueen
    Pyret 85 skrev 2014-11-02 16:45:34 följande:
    Usch! Lider med dig! Hoppas att uvi var anledningen och att du slipper fler nu.

Jag hade mf i v. 7+6 i augusti. Oron sitter där men försöker inte tänka på det. Ska boka tidigt ul imorgon.
    Vi får hålla tummarna <3

Skulle osså vilja göra tidigt vul, men verkar vara svårt o få det här o inga privata har vi här heller. Ska ringa till bm imorgon o skriva in mig och höra med henne.
  • Pyret 85
    MagicQueen skrev 2014-11-02 17:01:15 följande:
    Vi får hålla tummarna <3

Skulle osså vilja göra tidigt vul, men verkar vara svårt o få det här o inga privata har vi här heller. Ska ringa till bm imorgon o skriva in mig och höra med henne.
    Jag ska göra det privat. Kostar 300.
  • Alvolina
    MagicQueen skrev 2014-11-02 17:01:15 följande:
    Vi får hålla tummarna <3

Hoppas att du får ett ultraljud. Jag har haft MA i v.9 och känner nu att det skulle vara skönt att få kolla sig vid den tiden ungefär. Men när jag ringde och skulle skriva in mig sa BM att hon inte får tala om privata alternativ. Väldigt konstigt tycker jag! :/ men googlar du så finner du att det finns en klinik i centrum sa hon :) men det visste jag ju redan.
  • NILE90
    Josefine02 skrev 2014-11-02 14:22:35 följande:

Åååh jag längtar tills man ska berätta för familj och vänner!! Hur ska ni berätta? :)

Vi berättade för våra vänner idag, som vet att vi försökt, genom att ha en rundvisning i huset via FaceTime och när vi kom till barnrummet så sa vi "och här flyttar det in någon i början på juli". :) vi ska berätta för sambons föräldrar på fredag när dom kommer och hälsar på, har köpt en napp och skrivit att de får hålla reda på den tills bebisen kommer och hälsar på.

Är bara i vecka 4+3 idag, men hade ändå berättat för familj och de två vännerna om ett missfall om det ju skulle ske.
  • Semlan79
    Axeladra skrev 2014-11-02 15:00:11 följande:

Välkomnar alla nya hit. smile1.gif

Är de bara jag som har svårt att glädjas eller ja de e klart att jag glädjs men med ett par missfall i bagaget så hoppas jag så innerligt denna gång men otroligt jobbigt när man inte har någon man kan vända dig till smile4.gif

Jag har svårt att tro att det ska bli en bebis av detta. Började blöda i v.8 i februari, VUL gjordes och fostret motsvarade v.4-5. Blödde ut allt. Blev gravid igen nån månad senare. Allt var fridens, inga konstigheter. Kom till KUB v.10+5. Bebisen motsvarade 8+5, inga hjärtljud. Fick göra en abort (det var i juni)

Jag hoppas och jag vill glädjas, men jag kan inte skaka av mig känslan av att det ska gå åt skogen igen :(

Finns ju ingenting man kan göra. Jag röker inte, jag dricker inte, jag äter hälsosamt. Kan bara vänta och se, och hoppas på det bästa.

Ska till barnmorskan på tisdag och då ska vi boka in tidigt ultraljud. Det var självklart med tanke på mina två missfall tidigare i år.

Hoppas det inte dröjer allt för länge!
  • Axeladra

Uvi?

Ja ett missfall i december -13 V8 (7+2) mf 4/4 (3+5)

Sen en dum urinvägsinfektion i juli -september som äntligen är borta.

Ska ringa mvc imorgon få tid för inskrivning

Att tala om nu känns därför lite halv dumt men de är jag. Ämnet kom upp igår på ett kalas men valde att inget säga då min släkt inget behöver veta ännu.

Oj de låter som dom flesta har kraftiga känningar jag har absolut inga men bh-n är lite liten helt plötsligt men inget som känns.

Svar på tråden BF JULI 2015