familjenl skrev 2015-01-29 10:25:40 följande:
Vilka här inne har gjort sin graviditet offentlig och vilken vecka var ni i då? Och om inte - när har ni tänkt gå ut med det offentligt? :)
Förra grav gick vi ut med det i v 13 men jag känner mig inte redo att göra det den här gången (är på 12+5 nu). Men om vi lyckas höra hjärtat på bebisen nästa gång vi lyssnar så går vi nog ut med det inom 2 veckor iaf. :)
Jag är i vecka 10 (9+4)
Jag berättade för min chef förra veckan för jag har svårt att prestera på jobbet. Lyfter tungt varje dag.
Vet inte hur jag ska göra med min syster. Hon är 6 år äldre än mig och vi har barn i samma ålder. Pga diverse sjukdomar hos henne och hennes man kan de inte skaffa barn igen förrän om några år och jag vet att hon skulle vilja ha en till. Hon kommer och hälsar på innan vi ska göra kub så jag måste berätta innan dess. Frågande bara om jag ska berätta före hon kommer el när hon är här.... För det lär synas då...
Berättar efter kub för mina föräldrar så får dom sprida nyheten vidare i släkten ????
Till övriga på jobbet kommer jag nog inte att säga just nått alls. Dom lär ju märka ????