• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-29 16:25:38 följande:
    Härligt!!
    Ja det kändes mycket skönt :)

Hon sa att moderkakan satt till vänster, att navelsträngen såg fin ut och dessutom kunde man se hur dom små små fötterna sparkade :D

Det känns som om jag borde kunna berätta snart....folk kommer väl börja lägga ihop ett och ett snart i vilket fall som helst. Stor mage, går ofta på toa, har varit på "vårdcentralen" ett flertal gånger...

Min chef kom faktiskt förbi mig idag och frågade om jag var sjuk eftersom jag hade varit på vc. Jag sa att det bara gällde några blodprover.
  • charlotta1985
    Minxy skrev 2015-01-29 17:07:14 följande:

Ja det kändes mycket skönt :)

Hon sa att moderkakan satt till vänster, att navelsträngen såg fin ut och dessutom kunde man se hur dom små små fötterna sparkade :D

Det känns som om jag borde kunna berätta snart....folk kommer väl börja lägga ihop ett och ett snart i vilket fall som helst. Stor mage, går ofta på toa, har varit på "vårdcentralen" ett flertal gånger...

Min chef kom faktiskt förbi mig idag och frågade om jag var sjuk eftersom jag hade varit på vc. Jag sa att det bara gällde några blodprover.

Vad mysigt! Vår lilla sparkade också massor, tryckte mot "väggen". Tror h*n blev hemskt upprörd över den jobbigt ul-maskinen :)

Ja, nu kan du väl ändå berätta. Ul så här sent, nu SKA ju allt gå bra!

Ryktet sprider sig på jobbet, och det är verkligen skönt. Nu vill jag att alla ska veta så de inte tror att jag bara börjar bli tjock och har toaproblem ;)

Berätta imorgon vetja, en fin fredagsnyhet! Alla kommer säkert ta det bättre än du tror!
  • Chasingdreams
    Agnesmaria skrev 2015-01-29 14:44:24 följande:

Hej alla ! Har inte varit in här på ett bra tag pga att jag mått så sjukt dåligt! Mår illa konstant och kräks :( HOPPAS detta vänder snart :/ har inskrivning imorgon iaf :) någon mer som mår dåligt? Känner att jag inte ens klarar av mitt vanliga liv :( fruktansvärt jobbigt!!

Jag mår också hemskt illa. Är i vecka 12 nu. Tar lergigan 25 och lergigan comp dagligen, men kräks ändå... Har varit sjukskriven i en månad nu, fick nyss förlängt två veckor till. Med sonen blev illamåendet något bättre i vecka 14, även om jag kräktes till vecka 18. Hoppas det vänder för dig snart!
  • Zora

Grattis alla som gjort KUB och fått fina siffror! Själv gör jag KUB ul på måndag och jag är ganska så nervös...

• Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-29 18:43:52 följande:
    Vad mysigt! Vår lilla sparkade också massor, tryckte mot "väggen". Tror h*n blev hemskt upprörd över den jobbigt ul-maskinen :)

Ja, nu kan du väl ändå berätta. Ul så här sent, nu SKA ju allt gå bra!

Ryktet sprider sig på jobbet, och det är verkligen skönt. Nu vill jag att alla ska veta så de inte tror att jag bara börjar bli tjock och har toaproblem ;)

Berätta imorgon vetja, en fin fredagsnyhet! Alla kommer säkert ta det bättre än du tror!
    Ja, jag ska diskutera det med maken ikväll så får vi se :)
  • Surprice

Vad tycker ni? Jag och maken var först överens om att kolla om det blir en pojke eller flicka. Det är tredje barnet och de andra kollade vi inte. Nu har jag ändrat mig men maken är fast besluten att han skall veta vad det blir, vad jag än tycker. Han skall hålla det för sig själv. Jag känner mig överkörd och tycker att det här måste vi på något vis vara överens om. Jag tror inte heller att han kommer att vara helt opåverkad i sitt vetande. Frustrerande.

• Fippla

Alla ni som ska göra/har gjort KUB, bekostar sjukvården det? Här verkar det inte som man får det om man inte har anlag för "problem"!

Bara jag som inte kommer göra KUB?

• Surprice

Jag berättade för chefen tidigt, runt v 5 tror jag det var. Väntade till v 13 för resten på jobbet. Släkt och vänner har fått veta lite pö om pö som det känts bra. Det är väl just det, att det skall kännas bekvämt och bra. Däremot har jag inte haft någon oro för hur de skulle reagera. Att jag väntat har berott på att jag själv inte ville att andra skulle veta om det eftersom jag var så orolig för missfall och inte ville prata om det.

Svar på tråden Bf Augusti 2015