• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • excalibur

Alltså, ramlade över en tråd för dom som inte fått så bra resultat på kub och/eller RUL och den var jag ju bara tvungen att läsa i såklart...

VARFÖR gör man så mot sig själv!? Skulle ju sluta oroa mig efter senaste vulet! >:(
    1 vecka kvar till kub, andas!!

• Fippla

Vi har inte berättat för någon!!

Det är jag som vill vänta lite till, ska byta jobb nu i februari och vill inte att ryktet går innan jag kommit in i nya jobbet. Bor i ett samhälle där alla känner alla och det sprider sig snabbt!

• Maglizz
    familjenl skrev 2015-01-29 10:25:40 följande:

Vilka här inne har gjort sin graviditet offentlig och vilken vecka var ni i då? Och om inte - när har ni tänkt gå ut med det offentligt? :)

Förra grav gick vi ut med det i v 13 men jag känner mig inte redo att göra det den här gången (är på 12+5 nu). Men om vi lyckas höra hjärtat på bebisen nästa gång vi lyssnar så går vi nog ut med det inom 2 veckor iaf. :)

Har inte gjort det offentligt än. Är så himla orolig vad min mamma ska säga.... Hon gillar inte alls graviditeter. Jag går in i v12 imorgon så snart måste jag öppna munnen..

Kanske kan man vinna över henne med en söt body med "jag <3 mormor"?
  • Sanandra

Jag är i V.11+0 på tisdag och det kommer då bli offentligt om ul visar att allt är bra. Har ett jobb som kräver att jag går på dagtid from V.26 och det behövs då läras upp ngn för min befattning så är lite bråttom. Så då jobbet vet måste vi ju även berätta för familj å vänner. Väntar dock till efter kub i V.13+0 med att berätta för dottern då hela världen kommer att veta efter att hon fått veta.????

• charlotta1985
    familjenl skrev 2015-01-29 10:25:40 följande:

Vilka här inne har gjort sin graviditet offentlig och vilken vecka var ni i då? Och om inte - när har ni tänkt gå ut med det offentligt? :)

Förra grav gick vi ut med det i v 13 men jag känner mig inte redo att göra det den här gången (är på 12+5 nu). Men om vi lyckas höra hjärtat på bebisen nästa gång vi lyssnar så går vi nog ut med det inom 2 veckor iaf. :)

Jag gjorde KUB i måndags med toppenresultat (phew), så dagen efter berättade jag för min chef. Igår var det dags för mitt team att få veta. Då jag sa att det inte var hemligt längre, så har ryktet börjat sprida sig och gratulationerna haglat :). Känns skönt att kunna vara öppen om det äntligen!
  • Kattflickan

KUB gick bra idag! Vilken lättnad!!!

• Minxy
    Kattflickan skrev 2015-01-29 13:20:53 följande:

KUB gick bra idag! Vilken lättnad!!!

Skönt :)
  • Minxy

UL avklarat, lilla humlan var ca 5 cm lång och även om BM mätte den och fick det till v.12 (11+4) så ligger jag nog kvar på v.12 (11+1)

Helt fantastiskt att något så himla litet kan sprattla så fantastiskt mycket! <3

• Queenxiter

Vi berättade för min bror och min bästa vän direkt när vi plussade, dom visste att vi kämpade. Berättade för mina och sambons föräldrar i v8 efter lyckat UL.

Berättade för några mer släktingar i v10.

Än har vi inte gjort det helt offentligt på Facebook eller liknande, är i v13 nu och efter ett lyckat KUB test igår är jag ganska sugen på att berätta för hela världen.

Men väntar nog lite till, kanske efter RUL i v18 med att lägga ut på Facebook eller Instagram.

• Fippla

Tänkte lyxa till det i morgon med musselsoppa men får ingen klarhet i detta med vinet i soppan!! Hade ni ätit? Det är ungefär 2 dl vin i soppan!

Svar på tråden Bf Augusti 2015