• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985

Berättade för min chef idag, det gick hur bra som helst. Phew! Jag sa att min plan var att vara borta ca 6 mån, han bara skrattade och sa "jaja, vi får väl se" :)

• Queenxiter
    charlotta1985 skrev 2015-01-27 13:56:29 följande:

Berättade för min chef idag, det gick hur bra som helst. Phew! Jag sa att min plan var att vara borta ca 6 mån, han bara skrattade och sa "jaja, vi får väl se" :)

Gött att ha det överstökat :)
  • MissJP
    charlotta1985 skrev 2015-01-27 13:54:54 följande:

Åh, vad skönt! Grattis! :)

Tack :)

Grattis själv till ett lyckat erkännande till chefen din :)
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-27 13:56:29 följande:

Jag är avis, vill också få det överstökat!
  • charlotta1985

Ja, det känns superskönt, och att han tog det så himla bra. Nu är det bara mitt team kvar, de får veta imorgon. Vi har en jättebra grupp, så tror att det ska skapa en del oro att "chefen" (jag) ska försvinna. Att få in en ny chef är aldrig helt okomplicerat.

• MissJP

Förstoppad är ju det vanligaste.. men jag har haft diarré var och varannan dag sen en vecka innan bim. Det är så jobbigt.. är konstant uttorkad även fast jag dricker en massa vatten. Allt vatten gör att jag knappt kan äta. Får sällan i mig mer än någon frukt och lite grönsaker på en hel dag. Ursäkta mitt gnäll.. men det här börjar bli drygt.

• Lilo

Ul avklarat igår, och bebis såg fin ut och än så länge stämmer mina uträkningar. Är alltså 11+3 idag.

Har dock åkt på både förstoppning och uurinvägsinfektion. De kunde man ju klarat sig utan

• Minxy
    MissJP skrev 2015-01-27 16:35:27 följande:

Förstoppad är ju det vanligaste.. men jag har haft diarré var och varannan dag sen en vecka innan bim. Det är så jobbigt.. är konstant uttorkad även fast jag dricker en massa vatten. Allt vatten gör att jag knappt kan äta. Får sällan i mig mer än någon frukt och lite grönsaker på en hel dag. Ursäkta mitt gnäll.. men det här börjar bli drygt.

Fy vad jobbigt :(
  • Minxy
    Lilo skrev 2015-01-27 19:08:44 följande:

Ul avklarat igår, och bebis såg fin ut och än så länge stämmer mina uträkningar. Är alltså 11+3 idag. smile1.gif

Har dock åkt på både förstoppning och uurinvägsinfektion. De kunde man ju klarat sig utan smile5.gif

Skönt :)

Oh no, UVI är verkligen otrevligt. Får du antibiotika?
  • TigerEmmlis
    Emmelinan skrev 2015-01-27 10:19:37 följande:

Vul avklarat och jag har fått bekräftat att lilla bönan är där och allt är som det ska. :) Dock blev jag flyttad från min egen beräkning den 5/9 till den 15/9. Det är ju 10 dagars skillnad. Tänkte inte så mycket över det där. var bara så glad att allt va som det skulle. Men hon sa att bönan troligen blivit till runt den 22/12. Jag testade ju positivt den 27e. Det är väl inte möjligt att göra 5 dagar efter ägglossning?? Sen är jag ganska säker på att vi inte hade sex där omkring alls... ska nämna det på inskrivn.samtalet på fredag. Rätt ska ju va rätt. :P

Härligt att allt såg bra ut!
Svar på tråden Bf Augusti 2015