• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Zora
    grabbmamman linda skrev 2015-02-02 18:11:21 följande:

phplzLuMY49226.jpg

Kubbtest idag :) en pigg liten krabat! 1 på 20 000 fick jag som resultat och det känns väldigt lugnande.

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
    Vad skönt! Vi fick 1:14800 (avrundat nedåt) Tyvärr fick vi inte någon sådär bra bild. Fick en på huvudet, men den är liksom lite suddig. Men det gör inget. Bebisen såg ut att ha det bra iallafall
  • Sommar15

Grattis till fina resultat! :) jag räknar ner inför mitt på onsdag.. Tiden går såååå långsamt!

• Cvs

Jag är nu i v.13+2 och som jag skrivit förut så spänner byxorna och jag kör på mammabyxor. Men på jobbet har jag haft mina vanliga arbetsbyxor med en snodd mellan knapp och knapphål, dock känns detta rätt så obekvämt men jag har inte velat berätta..men kanske är dags så jag kan ha mammabyxor även på jobbet?
    Jag är så rädd att det ska hända nånting så att jag ska behöva berätta för alla att det inte blir nått.. har många kollegor

Så min fråga till er, om ni har berättat för chefen när gjorde ni det? eller när har ni planerat att göra det?

• everdeen

Hej!
    Jag hoppar gärna in här :) 
    Bf 1augusti med första barnet. Är nu i v. 15 och mår tyvärr fortfarande illa större delar av dygnet, hoppas det ger med sig snart!  

• grabbmamman linda

Ja det var väldigt roligt o se den lille :) Hen visade verkligen upp sig för oss! En gång sträckte hen på sig såg för gulligt ut :) tyvärr han hon inte frysa bilden då!

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
  • AS92

Usch, fick en blödning nyss, väldigt ljusrosa till färgen och den va fortfarande kvar när jag gick på toaletten lite senare, ringde till gyn och dom sa att det är väldigt vanligt och att jag inte behöver oroa mig. Sambon har pustat ut men jag har som en klump i magen och sitter här och gråter. Jag vill bara att det ska bli den 10/2 nu så jag får göra kub o se hur allt står till.
    v. 10+6 idag. 

• gabriellap

Jag har också ljusrosa små blödningar,har också pratat med en läkare idag , jag är i v 12+0 , inte kul detta :/

AS92 skrev 2015-02-02 19:43:26 följande:

Usch, fick en blödning nyss, väldigt ljusrosa till färgen och den va fortfarande kvar när jag gick på toaletten lite senare, ringde till gyn och dom sa att det är väldigt vanligt och att jag inte behöver oroa mig. Sambon har pustat ut men jag har som en klump i magen och sitter här och gråter. Jag vill bara att det ska bli den 10/2 nu så jag får göra kub o se hur allt står till.

v. 10+6 idag. 

• AS92
    gabriellap skrev 2015-02-02 20:02:57 följande:

Jag har också ljusrosa små blödningar,har också pratat med en läkare idag , jag är i v 12+0 , inte kul detta :/

Nej usch verkligen inte, ska du göra något ul inom snar tid? Man blir verkligen skitorolig, men har inte ont eller något sånt än sålänge, och nyss när jag va på toa så hade blödningen nästan försvunnit, men kommer inte kunna slappna av innan ul :/ 

• KramKolan
    MuffinCake skrev 2015-02-02 12:49:40 följande:

Jag ska på UL i dag :) 15 fulla veckor. Ska bli roligt att se hur mycket den lilla har växt! Hoppas så att allt fortfarande ser fint ut bara... :/

Såg allt bra ut?

Håller tummarna!!!

Jag längtar till rul om 2,5 vecka!!
  • Kottex
    Cvs skrev 2015-02-02 19:32:37 följande:

Jag är nu i v.13+2 och som jag skrivit förut så spänner byxorna och jag kör på mammabyxor. Men på jobbet har jag haft mina vanliga arbetsbyxor med en snodd mellan knapp och knapphål, dock känns detta rätt så obekvämt men jag har inte velat berätta..men kanske är dags så jag kan ha mammabyxor även på jobbet?

Jag är så rädd att det ska hända nånting så att jag ska behöva berätta för alla att det inte blir nått.. har många kollegor

Så min fråga till er, om ni har berättat för chefen när gjorde ni det? eller när har ni planerat att göra det?

Fy för byxor, har kört med snodd i snart 4 veckor så jag vet precis vad du menar, 11+4 här. Jag berättade för chefen 1,5 vecka sedan. Tänkte vända tills efter ul nästa måndag men hon hade en plan för mig som innebär mer ansvar och då kunde jag inte låta bli att berätta :) hon tog det jättebra och blev glad. Redan nu har vi påbörjat leta efter min vikarie. De som ska på intervju vet också att det gäller ett vikariat på grund av mammaledighet. Känns taskigt att andra vet före våra familjer men vad ska man göra, haha
Svar på tråden Bf Augusti 2015