• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • avoa

en fråga, fick just veta att det går maginfluensa på jobbet, jag har inget val utan måste gå dit. brukar alltid åka på det så min fråga är, ngt spec att tänka på nu? eller bara spendera tiden på toa och vänta tills det går över?

sist fick jag så ont i magen att det svartnade för ögonen. 1177 sa att det var kramp i tarmarna pga av för lite vätska, tänker att det kan inte vara spec bra för bebis? :/
    försökte dricka lite men många gånger men kräktes bara upp det:(
    tacksam för svar.

• jenwal

Jag fick hem min doppler igår och testade att lyssna. Fick leta ett tag men hörde sedan ett litet hjärta! :) Är i 11+0 enligt SM men enligt tidigt VUL i 10+0

• Minxy
    avoa skrev 2015-02-04 11:08:28 följande:

en fråga, fick just veta att det går maginfluensa på jobbet, jag har inget val utan måste gå dit. brukar alltid åka på det så min fråga är, ngt spec att tänka på nu? eller bara spendera tiden på toa och vänta tills det går över?

sist fick jag så ont i magen att det svartnade för ögonen. 1177 sa att det var kramp i tarmarna pga av för lite vätska, tänker att det kan inte vara spec bra för bebis? :/
    försökte dricka lite men många gånger men kräktes bara upp det:(
    tacksam för svar.

Tarmarna ligger ju inte i livmodern med bebisen, så det ska nog inte vara något problem :)

Jag åkte på en rejäl matförgiftning när jag var gravid med andra barnet. Kräktes tarmarna ur mig (kändes det som), fick en blödning osv, men enligt sjukvården var det inga problem för barnet, och allt gick ju bra såklart :)
  • inapina
    charlotta1985 skrev 2015-02-04 10:11:37 följande:
    Lo verkar rätt poppis, faktiskt. Och Louie. Jättefint!

När vi "upptäckte" det så var det väldigt ovanligt. Men det har tagit fart ordentligt senaste åren och är nog inte alls så ovanligt länge. Men det är ju så fint så det är ju inte så konstigt!
  • Sommar15

Idag har jag gjort kub! Allt såg fint ut och vi blev flyttade fyra dagar framåt, så 12+4 helt plötsligt :)

Risksiffran blev 1:2457 o det är jag nöjd med, även om den såklart kan vara bättre. Har dock bestämt mig för att inte nojja kring det utan vara jättenöjd nu!

• MissJP

Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!

• AS92
    MissJP skrev 2015-02-04 19:42:53 följande:

Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!

*styrkekramar* Håller tummarna för dig och hoppas det går bra imorgon.

• Sommar15

Håller tummarna! <3
  • Minxy

Håller tummarna!
  • Sanandra

Jag förstår dig, varit i liknande. Håller tummar och tår!
Svar på tråden Bf Augusti 2015