• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • MuffinCake
    KramKolan skrev 2015-02-02 21:07:47 följande:

Såg allt bra ut?

Håller tummarna!!!

Jag längtar till rul om 2,5 vecka!!

Det såg bara fint ut! :)

Är en väldig aktivitet där inne trots att jag inte känner nåt än..

Längtar också efter RUL som ju är lite mer ingående. 27/2 fick vi tid :)
  • Cvs
    gabriellap skrev 2015-02-02 20:02:57 följande:

Jag har också ljusrosa små blödningar,har också pratat med en läkare idag , jag är i v 12+0 , inte kul detta :/

Jag har hitills haft fem blödningar utan att något är på tok. Två efter sex. Men smulan mår bra därinne så det behöver inte betyda något! :) Mina blödningar var färskt blod
  • gabriellap

Så skönt att höra ! Men jag har väldigt ont också tyvärr :/

Cvs skrev 2015-02-03 08:48:16 följande:

Jag har hitills haft fem blödningar utan att något är på tok. Två efter sex. Men smulan mår bra därinne så det behöver inte betyda något! :) Mina blödningar var färskt blod

• gabriellap

Ja jag ska göra kub på torsdag så då får man se , mina blödningar kommer och går , när ska du på ul?

AS92 skrev 2015-02-02 20:37:40 följande:

Nej usch verkligen inte, ska du göra något ul inom snar tid? Man blir verkligen skitorolig, men har inte ont eller något sånt än sålänge, och nyss när jag va på toa så hade blödningen nästan försvunnit, men kommer inte kunna slappna av innan ul :/ 

• Sanandra

Bebisen i magen mådde prima, moderkakan förser med näring och nu hoppas vi det fortsätter så. Kub om två veckor!<3

• Minxy
    Sanandra skrev 2015-02-03 10:31:21 följande:

Bebisen i magen mådde prima, moderkakan förser med näring och nu hoppas vi det fortsätter så. Kub om två veckor!<3

Skönt!
  • olivialeosmamma

Hejsan. Hoppar in här jag med är just nu i v 11 har bf 28 aug med nr 2 har kub 17 feb.

Finns de någon grupp på fb för bf augusti?? Skulle gärna vilja gå med:). Det

• AS92
    gabriellap skrev 2015-02-03 09:37:23 följande:

Ja jag ska göra kub på torsdag så då får man se , mina blödningar kommer och går , när ska du på ul?

Håller tummarna för dig! Jag har ul på tisdag nästa vecka, men ska prata med bm idag och se om det finns en chans att jag kan få komma in den här veckan istället, men den chansen känns väl ganska liten. :/
Svar på tråden Bf Augusti 2015