• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AS92
    Cvs skrev 2015-02-03 08:48:16 följande:
    Jag har hitills haft fem blödningar utan att något är på tok. Två efter sex. Men smulan mår bra därinne så det behöver inte betyda något! :) Mina blödningar var färskt blod
    Väldigt skönt att höra, man stressar upp sig något otroligt. Min blödning var också färskt blod, men väldigt väldigt ljusrosa, nu är den borta, och jag hoppas att det inte kommer tillbaka nått nu, väntan till kub nästa tisdag känns som evigheter bort. :/
  • Minxy
    Sanandra skrev 2015-02-03 12:00:17 följande:
    Ja, verkligen! När hade du ul?
    Inte förrän 24/3 :( Känns långt bort...

Men idag tror jag faktiskt att jag kände Lill-humlan i magen! Mys! :)

Imorse syntes livmodern tydligt innan jag gått på toa, urinblåsan sköt väl upp den extra mycket.
  • charlotta1985

Nu vet nästan alla på jobbet, så skönt! Ryktet sprider sig, folk jag stöter på under lunchen gratulerar spontant. Känns mer och mer verkligt att detta händer. Längtar SÅ mycket till 6 mars och RUL då vi (förhoppningsvis) får reda på kön. Efter det blir det shoppa loss och inreda barnkammare!

• MissJP

Det där med blödning är så fruktansvärt otrevligt..

Om man inte blöder de första tio veckorna, varför börja? Jag lägger snart ner. Har bara varit krångel med den här graviditeten. Det kommer nog inte bli någon unge.

• Zezzanz

Det finns en grupp på fb. Nytt liv i augusti. Vad heter du så kan jag lägga till dig.

olivialeosmamma skrev 2015-02-03 12:03:13 följande:

Hejsan. Hoppar in här jag med är just nu i v 11 har bf 28 aug med nr 2 har kub 17 feb.

Finns de någon grupp på fb för bf augusti?? Skulle gärna vilja gå med:). Det

• Sanandra
    charlotta1985 skrev 2015-02-03 13:33:36 följande:

Har ni börjat fundera på namn btw? :)

Flicknamn är hur enkelt som helst, men pojknamn....

Flicka blir troligen Lo, Ruth eller Ester och pojke Elmer.:)
  • Cvs
    charlotta1985 skrev 2015-02-03 13:33:01 följande:

Nu vet nästan alla på jobbet, så skönt! Ryktet sprider sig, folk jag stöter på under lunchen gratulerar spontant. Känns mer och mer verkligt att detta händer. Längtar SÅ mycket till 6 mars och RUL då vi (förhoppningsvis) får reda på kön. Efter det blir det shoppa loss och inreda barnkammare!

Skönt! Tror jag ska berätta på Lördag, går då in i v.15. Fick tid för RUL idag, 26feb är det dags! lääängtar :D
  • familjenl
    MissJP skrev 2015-02-03 13:54:16 följande:

Det där med blödning är så fruktansvärt otrevligt..

Om man inte blöder de första tio veckorna, varför börja? Jag lägger snart ner. Har bara varit krångel med den här graviditeten. Det kommer nog inte bli någon unge.

:( styrkekram!! Har du någon tid för ul snart?
  • familjenl
    charlotta1985 skrev 2015-02-03 13:33:36 följande:

Har ni börjat fundera på namn btw? :)

pojknamn är klart. det har vi haft redo sen innan dotter föddes. :) flicknamn är lite svårare så det får vi klura på om det visar sig vara en flicka i magen denna gång oxå. :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015