• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Lilo
    MissJP skrev 2015-02-04 19:42:53 följande:

Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!

Lycka till!

Håller tummarna för att allt ser bra ut!!
  • Surprice

Trodde att jag kommit över orosnojandet. Glad över att inte må dåligt, känner mig inte ens överdrivet hungrig och är faktiskt pigg. Kaboom, istället för att bara vara nöjd och glad så kom - oron... Det känns dock som fladder i magen när jag nu väl gått och lagt mig vilket lugnar mig en aning. Skall bli skönt när sparkarna känns tydligare :)

• Queenxiter
    Surprice skrev 2015-02-04 21:21:47 följande:

Trodde att jag kommit över orosnojandet. Glad över att inte må dåligt, känner mig inte ens överdrivet hungrig och är faktiskt pigg. Kaboom, istället för att bara vara nöjd och glad så kom - oron... Det känns dock som fladder i magen när jag nu väl gått och lagt mig vilket lugnar mig en aning. Skall bli skönt när sparkarna känns tydligare :)

Precis sådär känner jag också, BM säger att jag ska njuta och vara nöjd över att må så bra och allt. Men då är jag orolig istället
  • Minxy

Åh fy, har drömt att maken varit otrogen, upprepade gånger, både med främlingar och sådana vi känner. I drömmen var han inte ens ångerfull och brydde sig inte över att jag och barnen skulle flytta till eget boende :(

Nu har jag huvudvärk och kan inte somna om :(

• excalibur
    Minxy skrev 2015-02-05 04:31:14 följande:

Åh fy, har drömt att maken varit otrogen, upprepade gånger, både med främlingar och sådana vi känner. I drömmen var han inte ens ångerfull och brydde sig inte över att jag och barnen skulle flytta till eget boende :(

Det drömde jag med härom natten, var vansinnig en lång stund efter att jag vaknat ;) Hoppas huvudvärken släppte och att du kunde somna om till slut.
  • inapina
    Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!

Jobbigt! Hoppas att allt är dom det ska med liten! Håller tummarna!
  • stjärnasomärdin

Håller mina tummar och önskar er lycka till!!
  • Minxy
    excalibur skrev 2015-02-05 05:52:29 följande:
    Det drömde jag med härom natten, var vansinnig en lång stund efter att jag vaknat ;) Hoppas huvudvärken släppte och att du kunde somna om till slut.
    Visst är det irriterande?!

Jag har drömt likadant när jag väntade våra första två, så jag förstår ju att det säkert kommer sig av att man känner sig extra utsatt när man är gravid, det skulle vara en enorm påfrestning att bli lämnad/lämna någon under graviditeten. Förmodligen bearbetar man de känslorna på natten, men det gör ju inte att det känns trevligare.
  • familjenl
    Minxy skrev 2015-02-05 04:31:14 följande:

Drömde samma sak i natt! Det är så sjukt hemskt. Smärtan och sorgen sitter ju i när man vaknar.
  • excalibur
    Minxy skrev 2015-02-05 07:16:07 följande:

Visst är det irriterande?!

Jag har drömt likadant när jag väntade våra första två, så jag förstår ju att det säkert kommer sig av att man känner sig extra utsatt när man är gravid, det skulle vara en enorm påfrestning att bli lämnad/lämna någon under graviditeten. Förmodligen bearbetar man de känslorna på natten, men det gör ju inte att det känns trevligare.

Sjukt störigt!! Man kan ju inte släppa det riktigt heller. Men, man får ju verkligen hoppas att man inte har ett sånt rövhål till man! :)

Kub-testet precis avklarat! 1:20000 - sååå skönt!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015