• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • familjenl
    MissJP skrev 2015-02-04 19:42:53 följande:

Fick en akuttid imorgon. Vul nummer 5. Börjar bli löjligt... Jag är så trött på det här. Inställd på att inte se något hjärta slå imorgon. Blä!

Håller tummarna!!
  • doccah

Haha det enda jag drömmer är att jag helt plötsligt fått mitt barn men det är 1 år gammalt från start! Fick inte vara med om förlossning, spädbarnstiden eller något sjukt konstigt hur huvvet funkar haha

• MissJP

Tack för alla lyckönskningar. Ni är fina människor. Är på väg in till sjukhuset.. känns som att jag kan den här vägen nu. Hugger som f..n i magen.

• excalibur
    MissJP skrev 2015-02-05 08:38:11 följande:

Tack för alla lyckönskningar. Ni är fina människor. Är på väg in till sjukhuset.. känns som att jag kan den här vägen nu. Hugger som f..n i magen.

Jag håller alla tummar i världen!
    Har en känsla av att det kommer se bra ut.
    Kram!
  • Kattflickan

Excalibur: Har aldrig sett en så tydlig och fin ultraljudsbild. Vilken vecka är du i?

• excalibur
    Kattflickan skrev 2015-02-05 10:17:59 följande:

Excalibur: Har aldrig sett en så tydlig och fin ultraljudsbild. Vilken vecka är du i?

Nä det blev en superbra bild! :) går in i v14 idag,13+0, enligt kuben idag :)

Nån som kan nåt om skallteorin/nubbteorin? Nyfiken så jag går aaaav! Drömmer
  • hanmey

Nu är Facebookgruppen igång?(klart man inte behöver gå ur här) och de som vill vara anonyma kan ju vara kvar här.

Men ni som vill: VÄLKOMNA!

Lägg till mig Hannah Meyer, rödlätt långt hår med solglasögon på huvudet, (kan man ta bort som vän sen såklart) så lägger jag till er i "Nytt liv i augusti"(hemlig grupp)

• MissJP

Ungen levde väldigt mycket där inne. Blodet vet de inte var det kom från. Nu tänker jag inte oroa mig mer! Vi ska ha barn!! Hon passade på att kolla nackspalten när hon ändå var där inne och inget tydde på kromosomfel. Men ska ändå göra kub. Shit vad underbart det här är!

• MammaEmm
    MissJP skrev 2015-02-05 11:59:27 följande:

Ungen levde väldigt mycket där inne. Blodet vet de inte var det kom från. Nu tänker jag inte oroa mig mer! Vi ska ha barn!! Hon passade på att kolla nackspalten när hon ändå var där inne och inget tydde på kromosomfel. Men ska ändå göra kub. Shit vad underbart det här är!

åhhh vilka härliga nyheter!!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015