• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    MissJP skrev 2015-02-05 11:59:27 följande:

Ungen levde väldigt mycket där inne. Blodet vet de inte var det kom från. Nu tänker jag inte oroa mig mer! Vi ska ha barn!! Hon passade på att kolla nackspalten när hon ändå var där inne och inget tydde på kromosomfel. Men ska ändå göra kub. Shit vad underbart det här är!

Underbart!!!! :)
  • Rosenbebis
    excalibur skrev 2015-02-05 09:34:18 följande:

Här är den perfekta lilla varelsen! BF 12 augusti <3

Härligt! Fin bild! Jag har också bf 12e augusti ??
  • AS92

Ungen levde väldigt mycket där inne. Blodet vet de inte var det kom från. Nu tänker jag inte oroa mig mer! Vi ska ha barn!! Hon passade på att kolla nackspalten när hon ändå var där inne och inget tydde på kromosomfel. Men ska ändå göra kub. Shit vad underbart det här är!

Men ååh vad glad jag blir av att höra detta! 
    Så underbart! 

• AnnaBanana

Tänkte också hoppa in här om det går bra? Är 21 år och har bf 12 augusti så är i v14 (13+0) idag :) har fått göra 4 UL hittills pga sjukdom och tidigare MF men är 3 v sen sist och måste vänta ända tills v19 innan RUL och de känns jättejobbigt.. Funderar på Att ringa och boka in en ny tid då jag har haft en del ont och lite bruna fl och det känns som om alla symtom har försvunnit så kan inte riktigt släppa oron :(

• AnnaBanana
    excalibur skrev 2015-02-05 09:34:18 följande:

Här är den perfekta lilla varelsen! BF 12 augusti <3

Skulle nog gissa på flicka om jag fattat allt detta med skallteorin och nubb rätt :)
  • excalibur
    AnnaBanana skrev 2015-02-05 12:31:05 följande:

Skulle nog gissa på flicka om jag fattat allt detta med skallteorin och nubb rätt :)

ÅÅh spännande :) Jag fattar inte ens va nubben är för nåt?! :P

Tycker du ska försöka få ett extra om du är orolig, bättre man får lugna nerverna. men jag tror inte det är nån fara alls :) Kul med samma BF! :)
  • Sommar15

Fantastiskt! Nu kan du slappna av och njuta! :)
  • avoa
    excalibur skrev 2015-02-05 05:52:29 följande:
    Det drömde jag med härom natten, var vansinnig en lång stund efter att jag vaknat ;) Hoppas huvudvärken släppte och att du kunde somna om till slut.
    det har jag också drömt och varit totalt vansinnig när jag vaknat. har även drömt att jag träffat på ett ex till mig ( som faktiskt va otrogen mot mig) och när jag träffade honom i frömmen så misshandlade jag honom XD. 
    snacka om att drömmarna är helt skrvade nu :P
  • familjenl

Åh så härligt att höra! Håller tummarna för att blödningarna upphör helt så att ni inte behöver bli oroliga igen.
Svar på tråden Bf Augusti 2015