• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AnnaBanana
    Agentkia skrev 2015-03-12 17:52:33 följande:

Men åh så härligt. Kul att det gick bra och att du fick med dig sambon. Blir så glad för din skull.

Usch för det andra paret.Kan tänka mig din puls ökade där.

Tack! :) jo man fick en stor klump i hela kroppen :/
  • Speck
    Queenxiter skrev 2015-03-12 18:26:35 följande:

Hej allihopa.

När tror ni att man kan börja känna bebis vid första graviditeten och moderkaka i framvägg?

Jag tror de generellt säger runt v 22 eller så? Fråga din bm, hon borde ha koll!
  • TyckOmMig

Uppdatering från mig då vi varit på RUL idag och fått se mina två små igen och de visade upp sig från bästa sidan och allt såg perfekt ut.Så tacksam och lycklig!

Börjat känna dom bägge sedan i förrgår!

BF blev framflyttat 2 dgr till den 3/8!

• Plutten120301
    Queenxiter skrev 2015-03-12 18:26:35 följande:

Hej allihopa.

När tror ni att man kan börja känna bebis vid första graviditeten och moderkaka i framvägg?

Vid min första hade jag moderkakan i framvägg och då var jag inte helt säker på att jag kände bebis förrän i v 22
  • plett

Min moderkaka är i framvägg och jag har känt fladder men inga säkra bebissaker :)

• Agentkia
    TyckOmMig skrev 2015-03-12 21:04:21 följande:

Uppdatering från mig då vi varit på RUL idag och fått se mina två små igen och de visade upp sig från bästa sidan och allt såg perfekt ut.Så tacksam och lycklig!

Men gud så härligt.
  • charlotta1985

Grattis, vad roligt!
  • MuffinCake

Snart ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtljuden <3

Lite läskig dag att göra det för första gången på, men har redan kännt några buffar från bebis nu på morgonen, så hoppas det ska gå bra :)

Btw - min moderkaka är i framvägg, tycker mig ha kännt bebisen sen v.17 iaf. Nu i v.21 känner jag dagligen.

• MuffinCake

Grattis till lyckat UL! Så fantastiskt! :)

Tog ni reda på kön?
  • TyckOmMig

MuffinCake-ja vi tog reda på könen på mina tvillingbebisar i magen!

Har tvillingpojkar på 6 år en flicka på snart 5 år tvillingflickor på 16 månader och nu väntar vi tvillingpojkar!Ska bli trevligt att få plocka fram pojkkläder igen det var ju hela 6 år sedan sist!

Svar på tråden Bf Augusti 2015