AnnaBanana skrev 2015-03-16 12:59:38 följande:
Jaha.. Varit hos läkare (manlig) nu för ev sjukskrivning pga foglossning.. Fick ett blankt nej då han inte tyckte jag hade tillräckligt ont :( tack för den liksom! Han ansåg att jag kunde söka andra jobb än dem jag och min handläggare har lagt upp :/ ska iaf till sjukgymnast 15.30 idag så får väl se vad hon säger men man blir ju lite besviken när dem inte förstår hur jobbigt och ont de gör :(
Vad tråkigt, jag är ledsen för din skull :( Foglossning är fruktansvärt.
Jag ska själv till läkare 15.00 för att be om sjukskrivning åtminstone någon vecka. Har varit väldigt illamående och kräktes upp nästan allt jag åt förra veckan. Jag fick lergigan och primperan och det har tagit bort det värsta men jag spyr fortfarande och måste äta väldigt sakta. Mitt jobb är stressigt och vi har inte lunchrast. Kan dessutom inte springa iväg och kräkas efter att ha fått kasta i mig maten så jag fattar inte hur det ska kunna gå till just nu.
Jag håller tummarna både för egen del och för att din sjukgymnast kanske kan ge dig lite hjälp åt rätt håll! Har du ett arbete där du går och står mycket?