• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • excalibur
    charlotta1985 skrev 2015-03-17 07:31:30 följande:
    Spännande! Stort lycka till idag!
    Tusen tack! Skrattande
  • Speck
    Julle86 skrev 2015-03-16 23:50:57 följande:

Så kul att läsa om alla som börjar känna sparkar/fladder/buffar osv :) jag kände fladder i v.12 redan men tydliga sparkar i v.16, det kan göra ont när h*n sparkar ibland men antar att bebben kommer åt något känsligt där inne, det konstiga är att jag tycker det känns väldigt högt upp.. under/bredvid naveln (är i v.17 nu).

Sen har jag fått sån fruktansvärd huvudvärk :( sitter över ögonen/pannan/tinningen och strålar ner i nacken.. tabletter som jag helst inte vill ta hjälper inte nånting, någon som har något bra tips på vad som kan hjälpa?

Akupunktur!

Jag pratade med min läkare och han skrev ut zomig nasal åt mig men de gjorde allt värre. Så då sökte jag mig privat till fysioterapeut som gör akupunktur och efter två besök släppte den huvudvärk jag haft i veckor!! Han har sagt jag ska komma två gånger i veckan, åtminstone nu i början. Och så slipper du trycka i dig massa piller!
  • Lycka Olycka

Var på RUL i fredags och allt såg bra ut. BM trodde det var en liten flicka. BF 11/8. Ett av mitt livs finaste stunder. :)

• Minxy
    excalibur skrev 2015-03-17 04:45:05 följande:

Verkar som att alla som varit på UL haft lyckade såna? Så kul! :) Och en hel del pojkar verkar det bli :) I em är det äntligen min tur, blandade känslor av oro, spänning och glädje. Får hoppas den är frisk och glad <3 Sten-säker på att det blir en flicka men har alltid fel när det gäller mig själv så det är nog en pojke! :P Wish me luck!

Åh, lycka till! Har mitt på torsdag vid 10:30, längtar ihjäl mig
  • excalibur
    Minxy skrev 2015-03-17 11:41:35 följande:

Åh, lycka till! Har mitt på torsdag vid 10:30, längtar ihjäl mig

Tack! Klockan har aldrig gått så sakta som idag :P Lycka till på torsdag för dig med! :D
  • Julle86
    Speck skrev 2015-03-17 09:57:20 följande:

Akupunktur!

Jag pratade med min läkare och han skrev ut zomig nasal åt mig men de gjorde allt värre. Så då sökte jag mig privat till fysioterapeut som gör akupunktur och efter två besök släppte den huvudvärk jag haft i veckor!! Han har sagt jag ska komma två gånger i veckan, åtminstone nu i början. Och så slipper du trycka i dig massa piller!

Tack för tipset! Har ringt en fysioterapeut och fick en akut-tid för akupunktur imorgon :) får hålla tummarna att det funkar lika bra för mig som det gjorde för dig.
  • charlotta1985
    Lycka Olycka skrev 2015-03-17 11:20:27 följande:

Var på RUL i fredags och allt såg bra ut. BM trodde det var en liten flicka. BF 11/8. Ett av mitt livs finaste stunder. :)

Underbart, grattis till lilla tjejen :)
  • Plutten120301
    excalibur skrev 2015-03-17 04:45:05 följande:

Verkar som att alla som varit på UL haft lyckade såna? Så kul! :) Och en hel del pojkar verkar det bli :) I em är det äntligen min tur, blandade känslor av oro, spänning och glädje. Får hoppas den är frisk och glad <3 Sten-säker på att det blir en flicka men har alltid fel när det gäller mig själv så det är nog en pojke! :P Wish me luck!

Lycka till! Har mitt på torsdag kl 8.00.

Är vi de enda här som inte kommer ta reda på könet? Jag är egentligen jättesugen att göra det men jag och sambon har bestämt att det skall vara en överraskning
  • doccah
    Plutten120301 skrev 2015-03-17 17:07:18 följande:
    Lycka till! Har mitt på torsdag kl 8.00.

Är vi de enda här som inte kommer ta reda på könet? Jag är egentligen jättesugen att göra det men jag och sambon har bestämt att det skall vara en överraskning
    Vi tog inte heller reda på det. Vi tycker det är en tjusning i att vara ovetandes och få veta vem den lille krabaten är när den kommer ut!
Svar på tråden Bf Augusti 2015