• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • lunar
    Minxy skrev 2015-03-18 06:18:58 följande:

Det är 28 timmar och 11 minuter kvar till RUL. Nä nä, jag räknar inte ;)

Vi har RUL exakt samtidigt! Lycka till!

Jag är galet rastlös och orolig och vill bara veta att allt är som det ska.
  • Minxy
    Sommar15 skrev 2015-03-18 10:56:14 följande:
    Jag har imorgon 8.30, så någon timme mindre. :) Usch, vill bara få ett ok på att bebisen mår bra...
    Ja fy vad nervös man är att något ska vara galet
  • Minxy
    lunar skrev 2015-03-18 12:04:12 följande:
    Vi har RUL exakt samtidigt! Lycka till!

Jag är galet rastlös och orolig och vill bara veta att allt är som det ska.
    Vad kul! Nu håller vi tummarna för att det ska se finfint ut!
  • Cvs
    Minxy skrev 2015-03-18 12:30:04 följande:

Ja fy vad nervös man är att något ska vara galet

Jag har imorgon kl 10,00..

Börjar bli riktigt nervös att nått ska va galet :/
  • AnnaBanana

Någon som varit på Ullared ännu? Ska dit på fredagen börjar bli lite orolig över sortimentet, har läst lite att periodvis är där superbra sortiment och andra gånger dåligt :p tänkte också på de här med kläder , vi vet ju vad för kön vi med största sannolikhet kommer få och har därför varit inne på olika sidor tex hm och kollat på kläder osv och tänker lite om dem verkligen har liknande klädsortiment däruppe alltså om dem följer "modet" som hm och dem gör? Någon som vet? :)

• lunar
    Cvs skrev 2015-03-18 13:59:41 följande:

Jag har imorgon kl 10,00..

Börjar bli riktigt nervös att nått ska va galet :/

Det kommer säkert gå jättebra! :)
  • Agentkia
    Chasingdreams skrev 2015-03-18 11:22:09 följande:

Här är det en till pojke. Vi fick se en pigg och fin lillebror på RUL idag. Nu är det bara att vänja sig vid att jag blir en pojkmamma :) Efter en besvärlig graviditet och ivf är vi väldigt lyckliga med våra två.

Vad skönt att allt såg bra ut. Tänk så kul dom kommer ha dom små pojkarna när dom växer upp
  • Agentkia

Jag har senaste två dagarna haft sammandragningar i livmodern. Jag har varit sjukskriven och började jobba 50% I måndags. Nu är jag rädd att det är pga stress som jag får sammandragningarna. Jag är sjukskriven pga stressrelaterad utmattning. Fick även migrän idag till följd av en jobbig gårdag.

Känner ni också sammandragningar eller är det hellugnt? Är i vecka 20 nu. Vill kunna komma igång och jobba igen.

• Sommar15
    Agentkia skrev 2015-03-18 15:27:53 följande:

Jag har senaste två dagarna haft sammandragningar i livmodern. Jag har varit sjukskriven och började jobba 50% I måndags. Nu är jag rädd att det är pga stress som jag får sammandragningarna. Jag är sjukskriven pga stressrelaterad utmattning. Fick även migrän idag till följd av en jobbig gårdag.

Känner ni också sammandragningar eller är det hellugnt? Är i vecka 20 nu. Vill kunna komma igång och jobba igen.

Jag har haft sammandragningar sedan vecka 17, är i vecka 19 nu. Har jobbat mindre och jobbat mer hemifrån (kan göra det i mitt jobb) för enl barnmorska och läkare är det stressrelaterat. Har varit inne och kollat livmodertappen o så för att utesluta att sammandragningarna påverkat den och allt såg fint ut då. Men de har inte slutat trots vila även om de minskat, så nu vet jag inte riktigt hur det kommer bli med jobb o så. Vill liksom du kunna jobba så mkt som möjligt.
Svar på tråden Bf Augusti 2015