• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • rosali84

3 veckor kvar till RUL. Var ju jättelångt kvar nyss! Vad hände? Tiden går fort nu :)

• Agentkia
    stjärnasomärdin skrev 2015-03-18 17:42:12 följande:

Håller med! 1/4 känns ju bara såååå långt bort när alla springer på RUL hela tiden haha ;)

Hahahaha springer på RUL hela tiden. Låter som man gör flera om dagen.

Förstår om det känns länge. Rätt vad det är ligger vi och krystar och undrar -vad hände?!
  • Agentkia
    Sommar15 skrev 2015-03-18 17:01:42 följande:

Min läkare sa som exempel att "ja du ska ju inte kanske ha 20 st på en dag" när jag undrade hur många som var "för många" så det är ett bra riktmärke. Tror inte du behöver oroa dig om de inte är så många! Men att känna efter lite extra och försöka stressa så lite som det bara är möjligt är nog alltid bra!

Ja okej. Det låter vettigt.

Ja sluta stressa är nyckelordet helt klart. Lättare sagt än gjort.

Igår och idag vet jag inte alls vad som är fel på mig. Jag går in i saker, spiller, välter saker osv. Helt hopplös. Vet inte om det är stressen eller att jag börjar bli större.

Fasen vad magen satt igång att växa frstn.
  • Speck

Ja dessa sammandragningar.. Jag tycker jag har hur många som helst och har haft de sen tidigt i graviditeten. Går in i v 20 imorgon. Jag får SD om byxorna inte sitter rätt, om jag har nåt som spänner över magen öht tex ett tajt linne, om jag är ute o går, om jag är på jobbe, om jag ligger i sängen... Aldrig tänkt på att räkna dom dock.

Rul på måndag.

• sjl89

Heej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg mig. Va med här i början men fick konstaterat mani slutet på december. Ville bara verötta att vi nu är gravida igen så håll tummarna för mig att det går vägen!:D hoppas alla mår bra!

Kram

• Minxy
    sjl89 skrev 2015-03-18 18:42:05 följande:

Heej tjejer, vet inte om ni kommer ihåg mig. Va med här i början men fick konstaterat mani slutet på december. Ville bara verötta att vi nu är gravida igen så håll tummarna för mig att det går vägen!:D hoppas alla mår bra!

Kram

Grattis och lycka till!
  • Zora

13.30 imorgon är det dax för RUL för vår del! Är ganska nervös faktiskt samtidigt som det känns roligt och spännande!

• stjärnasomärdin
    Agentkia skrev 2015-03-18 17:59:16 följande:
    Hahahaha springer på RUL hela tiden. Låter som man gör flera om dagen. smile1.gif

Förstår om det känns länge. Rätt vad det är ligger vi och krystar och undrar -vad hände?!
    Hahaha ja nu när jag läste det igen så lät det ju lite roligt faktiskt ;)
  • stjärnasomärdin
    sjl89 skrev 2015-03-18 18:42:05 följande:

Kram

Stort grattis och lycka till!! :)
  • plett

Har varit på en liten mammagrupp idag, hade säkert haft roligare om den inte var 8 på morgonen. :p

Mått dåligt och haft ont i magen sedan i söndags så idag löste jag för att få tre lediga dagar från jobbet, skönt att ha en förstående chef i såna lägen faktiskt. Känner mig lite bättre redan och har kunnat äta mat men ska fortsätta vila för att verkligen återhämta mig. Känns inte kul att jag tydligen ska behöva vara sängliggande en hel dag när jag är ledig för att vila upp mig, men vad gör man inte..

Svar på tråden Bf Augusti 2015