• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • stjärnasomärdin
    Julle86 skrev 2015-03-18 20:41:33 följande:
    Haha jo men jag förstår hur du menar! De som är någon/några veckor före oss är ju inne i den roliga perioden att gå på RUL nu, därför känns det nog värre för oss som bara väntar och väntar haha även fast det är lika kul varje gång att läsa om allas lyckade rul! Men dessa 2 veckor går säkert jättefort :)
    Superkul att läsa om alla lyckade RUL! Det gör ju också att man ser fram emot och längtar ännu mer :) Snart är det vår tur, snart!!
  • Lilla My82

Så spännande med alla som har rul idag. Stort lycka till.

• Cvs
    Agentkia skrev 2015-03-19 06:25:23 följande:

Det kommer gå bra. jag har samma situation här. Min son vaknade inatt med feber. Ska försöka hitta ngn som har honom. Det är ju bara en timme. Exet (pappan) är dock bortrest annars hade han haft honom. Hoppas ni löser det. Annars håller jag tummarna för er.

Här kör vi kl 13.30.

Tur i oturen att hans brors barn också va sjuka så han kunde vara där några timmar! Så sambon blir me

Lycka till alla idag! :D
  • Agentkia
    Cvs skrev 2015-03-19 08:21:16 följande:

Tur i oturen att hans brors barn också va sjuka så han kunde vara där några timmar! Så sambon blir me

Lycka till alla idag! :D

Hahaha min syster har sjuka barn så sonen får vara med dom så vi kan åka båda två.
  • Sommar15

RUL gick superbra! Allt såg fint ut och jag är så lättad! Vi väntar en liten flicka! <3

• Agentkia
    Sommar15 skrev 2015-03-19 09:52:36 följande:

RUL gick superbra! Allt såg fint ut och jag är så lättad! Vi väntar en liten flicka! <3

Så härligt. Grattis till en frisk flicka. såg att du haft massa problem förut så extra kul att det gått bra nu en till levaxinare här har RUL 13.30
  • Sommar15
    Agentkia skrev 2015-03-19 10:37:35 följande:

Så härligt. Grattis till en frisk flicka. såg att du haft massa problem förut så extra kul att det gått bra nu en till levaxinare här har RUL 13.30

Tack! Ja vi har haft en hel del otur innan kan man säga.. Så det känns extra bra nu! Massa lycka till sen idag, kommer gå fint för er också! :)
  • Agentkia
    Sommar15 skrev 2015-03-19 10:43:14 följande:

Tack! Ja vi har haft en hel del otur innan kan man säga.. Så det känns extra bra nu! Massa lycka till sen idag, kommer gå fint för er också! :)

Ja förstår det. Riktigt kul!

Tack tack. Det är kanske inte RUL utan ett extra UL. Vi hade RUL för 13 dagar sen men var för kort gången så dom kunde inte screena alla organ ordentligt. Därför gör vi idag med. Men inte utan att det finns lite oro. Men det är nog bara fint med lillen.
  • Minxy

Här gick i jag RUL bra! En frisk krabat där inne, dock blev jag tillbakaflyttad, så BF är 24/8 istället för 19/8.

Därför fick vi också en ny UL-tid om några veckor för att kolla igen, men jag känner ingen oro. BM gick verkligen igenom allt noga, vi har sett hjärtat, njurarna, magsäcken, urinblåsan, räknat alla fingrar och tår osv. Allt såg jättebra ut!

Det bästa är att min man kommer kunna följa med på nästa UL!

Svar på tråden Bf Augusti 2015