• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Fippla
    Queenxiter skrev 2015-03-18 20:41:12 följande:

Jag trodde att graviditeten skulle kännas/märkas mer. Men jag känner mig fortfarande helt vanlig, inga cravings, inga humörsvängningar, ingenting egentligen förutom halsbränna. Enda som är annorlunda är att jag kissar ofta. Men antar att man snart kommer klaga för det är åt andra hållet. Går in i v21 på lördag. :)

Samma här!

Lite cravings på onyttigheter men inte så att jag är galen! Lika snäll som vanligt!

Har också fått halsbränna och lite tätare toabesök men inte nattetid än så länge!

Mår bra och känner av graviditeten väldigt lite, var säker på att det inte skulle synas något på ultraljudet, men det gjorde det!
  • Minxy
    Fippla skrev 2015-03-18 21:38:40 följande:
    Samma här!

Lite cravings på onyttigheter men inte så att jag är galen! Lika snäll som vanligt! smile5.gif

Har också fått halsbränna och lite tätare toabesök men inte nattetid än så länge!

Mår bra och känner av graviditeten väldigt lite, var säker på att det inte skulle synas något på ultraljudet, men det gjorde det!
    Me too, såhär har alla mina tre graviditeter varit. Får inget "hormonhumör", halsbränna eller annat. Bara en kula som växer

Den enda skillnaden den här gången var att jag verkligen mådde illa två veckor i början, men det var ju lindrigt om man jämför med hur andra har det.
  • AnnaBanana
    livet från ljusa sidan skrev 2015-03-18 16:34:33 följande:

Jag var där förra fredagen, vad för sortiment tänker du på? Kläder tycker jag inte alls om att köpa på gekås. Inte alls mkt billigare än hm/zara/Kappahl och fulare och sämre kvalitet. Men det finns mkt lakan/påslakan/spjälsängskydd/täcke/kudde/skötbädd... Osv bärsele babybjörn och matstolar, bilstolar, fårskinn. Nappar/flaskor/dusch saker/olja

Fråga om det är ngt särskilt du är ute efter så skall jag se om jag kommer ihåg ????

Vi ska ju ha i princip de mesta till lilleman, som tex de du nämner ovan :) men har tänkt lite på babyskydden (kan inte riktigt de) men är det återförsäljarna eller tex brio i sig som står för garanti? Hade dem mycket fina grejer osv ? Jag har alltid tyckt rätt bra om deras kläder och dem har hållit till mig osv så tänkte mest liksom kollar man på hm så har dem ju jättefina kläder där tex skjortor, hängslwbyxor, chinos, pyjamaser osv , kollade du nånting hur deras kläder såg ut? Alltså om de va nåt liknande? :) har dem libero babyblått också? Har bara sett bilder på barnängen. Har dem fisher price? Ursäkta alla frågor :)
  • Plutten120301
    Queenxiter skrev 2015-03-18 20:41:12 följande:

Jag trodde att graviditeten skulle kännas/märkas mer. Men jag känner mig fortfarande helt vanlig, inga cravings, inga humörsvängningar, ingenting egentligen förutom halsbränna. Enda som är annorlunda är att jag kissar ofta. Men antar att man snart kommer klaga för det är åt andra hållet. Går in i v21 på lördag. :)

Jag känner inte heller så mycket, lite foglossning och lite ont i ryggen och en boll på magen, men mår i allmänhet bättre än vad jag gjorde med dottern i samma vecka (går in i v20 på lördag)
  • KramKolan
    Minxy skrev 2015-03-19 05:39:18 följande:

Typ 5 timmar kvar till RUL! smile2.gif

Lycka till nu alla som gör RUL idag!!!

Jag ska till bm och kolla järnvärdet, hoppas jag får lyssna på skruttisen också!
  • Cvs

Sambons barn vakna nyss med feber så jag kommer att få gå själv på RUL.. Blev genast livrädd!

• Agentkia
    Cvs skrev 2015-03-19 06:18:09 följande:

Sambons barn vakna nyss med feber så jag kommer att få gå själv på RUL.. Blev genast livrädd!

Det kommer gå bra. jag har samma situation här. Min son vaknade inatt med feber. Ska försöka hitta ngn som har honom. Det är ju bara en timme. Exet (pappan) är dock bortrest annars hade han haft honom. Hoppas ni löser det. Annars håller jag tummarna för er.

Här kör vi kl 13.30.
  • Sommar15

Knappt 2 timmar kvar till RUL för mig nu. Stort lycka till alla som har idag! Hoppas så för oss alla att det blir ett gäng härliga uppdateringar senare idag!

• Agentkia
    Sommar15 skrev 2015-03-19 06:47:06 följande:

Knappt 2 timmar kvar till RUL för mig nu. Stort lycka till alla som har idag! Hoppas så för oss alla att det blir ett gäng härliga uppdateringar senare idag!

Lycka till!!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015