• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985

Grattis till alla lyckade RUL! Och grattis till er som ville och fick veta kön. Om en månad har jag mitt köns-ul. Känns inte lika viktigt längre så jag räknar inte ner dagarna som till RUL, men det ska bli kul att få veta.

• Cvs
    Agentkia skrev 2015-03-19 08:47:57 följande:

Hahaha min syster har sjuka barn så sonen får vara med dom så vi kan åka båda två.

Skönt att det löste sig för båda ändå! ;D
  • Cvs

Här va det en frisk liten flicka. Allt såg bra ut och hon va livlig därinne :)

• Sommar15
    Cvs skrev 2015-03-19 14:17:50 följande:

Här va det en frisk liten flicka. Allt såg bra ut och hon va livlig därinne :)

Grattis! Då jämnar vi ut alla småkillar hittills med några tjejer :)
  • Agentkia

Nu är vi klara. Allt fint med lillen. Vi fick tillbaka våran andra tid som vi hade efter vårt vul i vecka tio. Så jag är nöjd. Hon kan inte uppdatera datumet men vi vet iaf att jag är i vecka 19+6 och inte 19+1.

Vi fick en halvbra bild med oss. Den där lilla busen vill inte bli fotad. Samma sak sist. precis som pappa. Väldigt lik pappa i profil också

• Zora

Vårt RUL gick också bra Hon kunde inte säga 100% säkert men tyckte det såg tomt ut mellan benen, så troligtvis är det en lillasyster till dottern

• familjenl

Grattis till alla lyckade rul! Vi har rul imorn vid 10.30 och det känns som en evighet bort just nu! ;)

• Queenxiter

Hur många IVF:are har vi har i tråden? Jag har hört av en kompis att det är vanligare att det blir pojkar av IVF bebisar något om att dom snabba spermierna kommer in i ägget först. Vore kul att se nån statistik på det.

• Chasingdreams
    Queenxiter skrev 2015-03-19 16:45:59 följande:

Hur många IVF:are har vi har i tråden? Jag har hört av en kompis att det är vanligare att det blir pojkar av IVF bebisar något om att dom snabba spermierna kommer in i ägget först. Vore kul att se nån statistik på det.

Jag har för mig att jag sett siffror på att det är ca 53% pojkar vid vanlig ivf. Vid icsi (där spermien injiceras i ägget) är det ungefär 50% pojkar. Bebisar som blir till på vanligt vis är ca 51% pojkar. Vi gjorde icsi och väntar en pojke. Väntar du också en pojke?
  • Lilla My82

Åh vad kul att alla rul gick bra idag

Jag har 2 veckor kvar känns länge men tiden går fort. Fick lyssna på pyrets hjärta igår. Så skönt att höra starka slag. Har haft så ont i några dagar så BM tyckte att jag skulle komma in. Bara för det så fick pyret för sig att verkligen ge sig tillkänna stora delar av dagen idag <3

Svar på tråden Bf Augusti 2015