• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • excalibur

Grattis till alla lyckade ultraljud! :D

För övrigt är jag oxå jätte torr, ännu mer än vanligt vid denna årstiden. T.o.m håret tydligen! Fick problem med att håret är skitigt även precis efter jag tvättat det, har aldrig haft det problemet innan. Frissan sa att jag är så torr så håret producerar massa fett för att skydda hårbotten. Tack håret men nej tack :P

• familjenl
    Queenxiter skrev 2015-03-20 12:08:54 följande:

Har vi några nya här i tråden som vill vara med i Facebook gruppen nytt liv i augusti?

Det är en hemlig grupp så ingen ser vad som skrivs i den förutom vi i gruppen såklart.

Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till dig i gruppen och tar sedan bort vännförfrågan.

Skriv Lotta Andersson Åmotfors så hittar ni mig. :)

Jag vill vara med! lägger till dig
  • familjenl

Allt såg bra ut på rul idag och vi väntar en till liten prinsessa!! :) de gissade fel på ul för 5 veckor sedan då de hade en misstanke om en pojke men efter dagens rul så är vi rätt så övertygade om att det är en flicka ;)

• jenwal

Jag måste fråga er, ni som känner eller har känt era barn röra sig, känner ni dem varje dag eller?

Jag har känt ibland några dagar på raken men nu har jag varken känt igår eller idag. Man vill ju gärna känna varje dag för att slippa oron... (v.17+2)

• Minxy
    jenwal skrev 2015-03-20 15:15:56 följande:

Jag måste fråga er, ni som känner eller har känt era barn röra sig, känner ni dem varje dag eller?

Jag har känt ibland några dagar på raken men nu har jag varken känt igår eller idag. Man vill ju gärna känna varje dag för att slippa oron... (v.17+2)

Jag känner barnet varje dag numera, men i olika omfattning. Häromdagen var det disco i magen hela dagen lång, idag har jag nästan inte känns ett dugg! Jag hoppas bebben kommer igång till kvällen, hen brukar vara som mest aktiv runt 21

Men för bara någon vecka sedan kunde det gå en eller två dagar utan att jag kände något alls. Tror det är fullt normalt. (Är också i v. 18 (17+3)
  • Minxy

Jag lyckades ramla i en stentrappa idag och bröt stortån

Så himla typiskt...

• Minxy
    höstjejen skrev 2015-03-20 15:44:10 följande:

Rul gick bra! Väntar en pojke den 17e augusti :)

Grattis till lyckat RUL
  • afroditekissen

Jag brukar smörja mig med barnolja i ansiktet innan jag går och lägger mig och på morgonen ska man inte smörja sig eller blöta ansiktet om det är kallt ute för då kan det bli värre då fukten i huden expanderar och då kan det bli sprickor m.m. i huden..

• charlotta1985
    Minxy skrev 2015-03-20 15:43:14 följande:

Jag lyckades ramla i en stentrappa idag och bröt stortån

Så himla typiskt...

Ajaj, krya :(
Svar på tråden Bf Augusti 2015