• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • rosali84
    jenwal skrev 2015-03-20 15:15:56 följande:

Jag måste fråga er, ni som känner eller har känt era barn röra sig, känner ni dem varje dag eller?

Jag har känt ibland några dagar på raken men nu har jag varken känt igår eller idag. Man vill ju gärna känna varje dag för att slippa oron... (v.17+2)

De senaste dagarna har jag känt varje dag, men för nån vecka sen kände jag bara då och då. Är i v 18 (17+0) idag.
  • Cvs

Vet inte hur det känns för er, men för mig känns det så mycket mer verkligt på något sätt nu efter rul. Köpte även de första kläderna direkt efter:) plus att vi fick veta kön så nu har hon ett namn, nu är det inte den nu är det hon och det lämna helt fantastiskt! :D

• Plutten120301
    jenwal skrev 2015-03-20 15:15:56 följande:

Jag måste fråga er, ni som känner eller har känt era barn röra sig, känner ni dem varje dag eller?

Jag har känt ibland några dagar på raken men nu har jag varken känt igår eller idag. Man vill ju gärna känna varje dag för att slippa oron... (v.17+2)

Jag går in i vecka 20 i morgon och har först de senaste dagarna känt bebis varje dag. Innan dess kanske 2dagar i veckan. Har ju iofs moderkakan framtill.
  • fluffan84
    Queenxiter skrev 2015-03-20 12:08:54 följande:

Har vi några nya här i tråden som vill vara med i Facebook gruppen nytt liv i augusti?

Det är en hemlig grupp så ingen ser vad som skrivs i den förutom vi i gruppen såklart.

Lägg till mig som vän på Facebook så lägger jag till dig i gruppen och tar sedan bort vännförfrågan.

Skriv Lotta Andersson Åmotfors så hittar ni mig. :)

Jag är gärna med men var helt omöjligt o hitta dig på Facebook :/
  • itti

Har läst en del på tråden men inte skrivit nått. Idag var vi på rul och det visade sig att det var tvillingar. En tjej och en kille. Lite smått chockad.

• Queenxiter
    fluffan84 skrev 2015-03-20 19:59:21 följande:

Jag är gärna med men var helt omöjligt o hitta dig på Facebook :/

Har samma profilbild som här, borde vara lätt att hitta om du skriver Lotta Andersson Åmotfors.
  • livet från ljusa sidan
    itti skrev 2015-03-20 20:02:17 följande:

Har läst en del på tråden men inte skrivit nått. Idag var vi på rul och det visade sig att det var tvillingar. En tjej och en kille. Lite smått chockad.

Åh herregud! Visste ni inte innan?

Men vad underbart! Stort grattis <3

Första graviditeten?
  • TyckOmMig
    itti skrev 2015-03-20 20:02:17 följande:

Vad härligt grattis!

Väntar själv tvilling gossar den 3/8 har två tvillingpar sedan tidigare pojkar på 6 år och flickor på drygt 1 1/2 år!
Svar på tråden Bf Augusti 2015