• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy

Är det någon annan som har börjat kolla på skötväskor? Jag skulle vilja unna mig en lite finare skötväska den här gången känner jag...men det finns ju så många att välja mellan!

Så.....är det någon som har några tips?

• jenwal

Inga frågetecken utan smiley! FL verkar inte riktigt fixa detta med smileys.

• Agohiw
    evelinac skrev 2015-04-29 23:11:59 följande:

Vill bara tipsa er om lekmer som har en gravid väska. Innehållet var värt ca 8500 kr och den kostar enbart 199 kr + 49 kr frakt just nu! Kostar vanligtvis 499 kr. Beställde själv en sån idag och hoppas på att den kommer snart!

lekmer.se/barn-och-baby/graviditet-o-amning/gravidklader-o-tillbehor/gravidv%C3%A4skan

vilket bra tips, loggade in nu och skulle beställa, men den var slutSkrikandes
  • passo
    Minxy skrev 2015-04-28 22:53:19 följande:

Jodå, inga speciella krämpor egentligen.

Var hem till min mamma igår. Hon kollade på min mage och sa: "Ojoj...hur ska du se ut i augusti?!"

Det som stör mig är att hon sagt exakt samma sak när jag väntat första och andra barnet. Hon tycker jämt att min mage är stor. Men första barnet följde jag medellinjen på SF-kurvan på pricken. Med andra barnet låg jag snäppet under kurvan. Likt förbannat sko hon ojja sig.

Oh well, tiden lär ju utvisa om jag kommer bli gigantisk eller inte

Själv då?

Haha ja det där med magkommentarer känner jag till :) Det roliga är att jag endast stör mig på när vissa frågar..andra inte. :) Jag är sjukskriven 75% för tillfället pga foglossning då jag har en fysiskt krävande arbete. Blir troligtvis 100% när jag ska träffa läkaren här i nästa vecka

Sen blir det ju en viss skillnad när en väntar 2a (3e 4e) barnet med.. tycker jag.. en har inte lika stor koll på veckor och sånt . Förut följde jag varje vecka slaviskt och läste massor. Nu har jag fyllt upp med annat. Men funderar mkt på förlossning.
  • TigerEmmlis
    Agohiw skrev 2015-04-30 07:54:49 följande:
    Fast jag beställde nu! Då fanns det kvar på hemsidan men slut i butik stod det!

Kolla igen!!! :D
  • MuffinCake

I dag går jag in i v.28 och passar dessutom på att jobba min sista dag på ett bra tag framöver

Nu väntar först några veckors semester och sen havandeskapspenning fram tills bebisen kommer.

Känns jätteskönt!

• rosali84
    Agohiw skrev 2015-04-30 07:54:49 följande:
    Jag beställde nu, så det fanns kvar nyss iaf. Prova igen!
Svar på tråden Bf Augusti 2015