• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • nihka

Ja, om SD ska göra sak av att bevara våra svenska traditioner fria från mångkulturella inslag får vi väl återgå till asatro och fira midvinterblot med offer.

• Anonym (Politiskt intresserad)

Är det nåt jag kan störa mig på vad gäller SD så är det deras religionsidéer, men jag antar att för att vara motpol till den islamisering som pågår kör dom på svensk "tradition". Eftersom jag själv är ateist och föredrar vetenskap framför sagoböcker så passar det inte mig, men det är ju svårt att hitta ett parti där varenda liten punkt överensstämmer med ens egna idéer och skulle SD vara för att lägga ner all religion som jag själv är så skulle dom tappa extremt många röster på det. Glad

• Anonym (Sven)
    nihka skrev 2014-12-16 14:02:36 följande:
    Herrarna först.
    Om du tittar på mina Anonym (Sven) och klickar på "Visa endast" så ser du mina åsikter och mina egna bidrag i denna tråden.

Jag väntar fortfarande med intresse på ditt eget inlägg.
    Vad har du för åsikter om det som här debatteras och vilka argument har du för din egen del som stöder dina åsikter? Vad har du för konstruktivt att bidra med i denna tråden?
  • nihka
    Anonym (Sven) skrev 2014-12-16 14:15:03 följande:
    Om du tittar på mina Anonym (Sven) och klickar på "Visa endast" så ser du mina åsikter och mina egna bidrag i denna tråden.

Jag väntar fortfarande med intresse på ditt eget inlägg.
    Vad har du för åsikter om det som här debatteras och vilka argument har du för din egen del som stöder dina åsikter? Vad har du för konstruktivt att bidra med i denna tråden?
    Kommer här för tredje gången:

Ja, om SD ska göra sak av att bevara våra svenska traditioner fria från mångkulturella inslag får vi väl återgå till asatro och fira midvinterblot med offer.
  • enånittitre
    nihka skrev 2014-12-16 14:18:35 följande:

SD har ingen ambition att återgå till asatron, deras huvudmål är att stoppa/begränsa den pågående massinvandringen.

Märkligt att allt pk-folk alltid skall dra in diskussionen på en massa ovidkommande trams. -Är det bara för att slippa ta den verkliga diskussionen?
  • Rataxes
    nihka skrev 2014-12-16 14:18:35 följande:

jamen det där var ju också bara en importerad religion som anpassats till lokala förhållanden?

Rimligast att utesluta all religion från det offentliga rummet så det får bli en privatsak för de troende.
    Om du tar dig dina mörkblå glasögon, så ser världen klarare / tydligt budskap från miljöpartist...
  • Anonym (Politiskt intresserad)
    Rataxes skrev 2014-12-16 14:32:45 följande:
    jamen det där var ju också bara en importerad religion som anpassats till lokala förhållanden?

Rimligast att utesluta all religion från det offentliga rummet så det får bli en privatsak för de troende.
    Och hur mycket protester skulle inte det generera då muslimska tjejer tvingas bada med killar på simlektionerna i skolan, visa håret mm mm? Jag håller helt med dig för att förtrycka ett helt kön i religionens namn och att sen PK-Sverige stöttar det är en skandal, men det som är mest logiskt är tyvärr en omöjlighet i dagens Sverige.
  • nihka
    enånittitre skrev 2014-12-16 14:29:17 följande:
    SD har ingen ambition att återgå till asatron,
    Det tror inte jag heller, men man vurmar för svenska "ursprungliga" traditioner ,är livrädd för influenser utifrån samtidigt som man blundar inför faktumet att svenska "ursprungliga" traditioner redan är sprängfyllda med influenser utifrån.
  • nihka
    Anonym (Politiskt intresserad) skrev 2014-12-16 14:37:58 följande:
    Och hur mycket protester skulle inte det generera då muslimska tjejer tvingas bada med killar på simlektionerna i skolan, visa håret mm mm? Jag håller helt med dig för att förtrycka ett helt kön i religionens namn och att sen PK-Sverige stöttar det är en skandal, men det som är mest logiskt är tyvärr en omöjlighet i dagens Sverige.
    Du kan ju inte heller tvinga en svensk tjej eller kille att bada om hen inte vill visa sig för någon, så hur tycker du vi ska göra där?
  • nihka
    Rataxes skrev 2014-12-16 14:32:45 följande:

Absolut.

Svårt att utesluta då det ofta saknas knivskarpa gränser mellan religion och tradition och att olika människor sätter gränserna på olika ställen.
Svar på tråden Mobbingen mot SD