• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (Politiskt intresserad)

Jag har alltid röstat åt vänster av solidaritetsskäl och att jag inte gillar att skattepengar går till vinster för utbildning och vård. I år har jag dock fått nog... Vi har numera ett gäng rena ghetton i Sverige där polis, ambulans och brandbilar inte kan åka in i utan att riskera stenkastning. Man ser tiggare i vartenda gathörn och på varenda t-bana i Sthlm. Skolresultaten störtdyker. Vårdpersonal går på knäna. Nåt har gått helt åt skogen.

Vi har ett system som är uppbyggt på att alla betalar skatt som subventionerar skola, vård mm och att sen får vissa bidrag och liknande för att klara sig. Det här håller bara så länge man har ett visst skatteunderlag. Det är en omöjlig matematisk ekvation att ha öppna gränser och tro att välfärden ska vara intakt.

Att Sverige dessutom har ghetton tycker jag är rent ut sagt för jäkligt. Om inte straffarbete i Gulag kan hjälpa (betydligt billigare för staten också) så kanske en enkelbiljett till släktens hemland kan hjälpa. Är dom för unga så kan ju mamma/pappa följa med eftersom dom uppenbarligen inte har koll på sina söner (döttrarna brukar dom däremot ha stenhård koll på). 

• Anonym (Politiskt intresserad)
    Anonym (Peter123x) skrev 2014-12-11 10:40:54 följande:

Det är riktigt vidrigt att se stora tidningar som tar sån extrem politisk ställning och försöker hjärntvätta dumma Svenskar om att SD skulle vara ett rasistiskt parti.

Men detta kan även ha motsatt effekt. De smartare som har en aning kritiskt tänkande kan se igenom medias lögner och på så sätt så kan man få fler väljare.

Hoppas verkligen SD får över 20% i kommande val.

Man kan alltid hoppas att folk som egentligen håller på nån av dom andra inte orkar gå och rösta för jag tror SD's väljare kommer göra sitt yttersta för att få lägga sin röst.
  • Anonym (Vår tid kommer....)
    Smecker skrev 2014-12-10 22:06:10 följande:
    Ifrågasätter SD att Stalin-, Mao- och Ceaucescuanhängarna USA, Japan och Sydkorea var för sig ger mer bidrag än Sverige till Nordkorea?
    Det är bra att du är med. USA är ju världens mest kända kommunistdiktatur. Dig slösar jag inte mer tid på, du vill enbart provocera. 

Det här du skrivit är bara tvärlöjligt:
    "...Stalin-, Mao- och Ceaucescuanhängarna USA, Japan o..."
    Anonym (mobbing?) skrev 2014-12-10 22:17:43 följande:

Hellre dör jag än sitter tigande och ser hur Svenska folket (nu 13% snart ??%) fördummar sig själva och försöker starta något jävla inbördeskrig i MITT!! land.

Ge fan i Sverige SD! ni är en skam! pinsamma egoister och bidragstagare.

Vad krävs för att ni skall förstå att vi behöver invandrare? det är invandrare som byggt detta land! och det är invandrare som kommer att se till att Sverige går framåt. Utan invandrare dör landet.

Ni är så puckade så man kan likna det med en som kikar i plånboken och tänker, 500 kr kvar, hmmm jag vill ha en ny iphone det räcker inte men om jag skiter i att köpa mat och äta så sparar jag in dom pengarna.......Under tiden du sparar pengar till din konsumtionsvara iphone så dör du för du ser inte till att få näring för att klara dig.

Arbetskraftinvandring är det ingen som skriker om. Det är annat vi inte vill finansiera.
  • Anonym (Maja 2)
    Baginbox skrev 2014-12-11 08:48:54 följande:

Tragiskt att så många fortfarande inte förstår att situationen är katastrofal. Bostadsbristen i Sverige gör att de som fått PUT inte kommer ut i samhället utan tvingas bo kvar på asylförläggningarna. Dessa förläggningar är fulla och migrationsverket skrapar Sverige rent i jakt på nya. Detta gynnar mer eller mindre seriösa aktörer på marknaden som skor sig på våra skattepengar.

Kommunerna har i många fall ingen infrastruktur för att kunna hantera dessa mängder av människor som kommer hit med behov av sjukvård, tandvård, skola, bostäder etc. Följden blir ett utanförskap som befästs genom att samhället inte har möjlighet att bereda alla plats i arbetslivet.

Att då fortsätta ta in, man talar om 100 000 flyktingar nästa år, ännu fler skapar givetvis ännu större problem. Hur svårt kan det vara att förstå? Det handlar inte om främlingsfientlighet, det handlar om sunt förnuft.

Exakt vad är problemet?
    Baginbox skrev 2014-12-11 09:44:25 följande:
    Du får nog studera SDs väjarkår lite bättre. Nu minns jag inte var jag läste det men att SDs väljare består av lågutbildade vita män på landsbygden visade sig inte stämma helt. Det vittnar inte minst väljarflykten från moderaterna om.
    Bara i min närmaste bekantskapskrets (familj, vänner, etc) finns där, som vi är säkra på, 16 st utöver min sambo och mig som röstar på SD. Av alla oss är 2 pensionärer (direktör och rektor), 2 arbetare. Resten har universitetsutbildning. Enda som bor på landet är min sambo och jag. På en hästgård som är rätt svår att ha i city.Vita män - ja, min sambo bland annat. En av mina svågrar är adopterad från Indien, d.v.s. inte sådär jättevit precis Min mamma har gift om sig med en från Medelhavsregionen, han är rätt mörk i färgerna. 

Men vi är säkert ensamma om det, alla andra är vita män i byhålor som bränner sin sprit, är fulla halva tiden, lever på bidrag och har inte ens klarat nian. Jaja, de Sverigefientliga kan bara fortsätta tro på påskharen, tills sanningen hoppar upp och biter dem
    Anonym (AFA) skrev 2014-12-11 09:55:21 följande:
    SD har med marginal lägst andel akademiker i sin väljarbas. Har aldrig påstått att SD väljarbas enbart består av lågutbildade vita män på landsbygden. Väljarflykten från moderaterna består av lågutbildade vita män.
    Vilket du inte har belägg för utan enbart hörsägen.
  • Smecker
    Anonym (Vår tid kommer....) skrev 2014-12-11 11:12:42 följande:

Det är bra att du är med. USA är ju världens mest kända kommunistdiktatur. Dig slösar jag inte mer tid på, du vill enbart provocera. 

Det här du skrivit är bara tvärlöjligt:

"...Stalin-, Mao- och Ceaucescuanhängarna USA, Japan o..."

De ger också bidrag till Nordkorea. Mer bidrag än Sverige till och med, mycket mer. Men när USA, Japan och Sydkorea ger bidrag till Nordkorea så är de inte Stalin-, Mao- och Ceaucescuanhängare?

Intressant logik där. Har du mer på lager?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
    Smecker skrev 2014-12-11 11:35:43 följande:
    De ger också bidrag till Nordkorea. Mer bidrag än Sverige till och med, mycket mer. Men när USA, Japan och Sydkorea ger bidrag till Nordkorea så är de inte Stalin-, Mao- och Ceaucescuanhängare?

Intressant logik där. Har du mer på lager?
    Jepp men inget som du begriper så du får väl uppdatera dig själv helt enkelt. Allt kan man inte få serverad, lite får man jobba för själv. Jag vet att den ekvationen är väldigt obegriplig för vänsteranhängare men nu är det så verkligheten ser ut. Puss o Kram
  • Anonym (Instämmer)

Instämmer med dig Ts, man vågar inte säga att man röstar på SD för då får det tråkiga konsekvenser. Jag undrar just hur många gånger Marlena E har varit ute i dom invandrartäta förorterna, tycker hon skall bostätta sig där ett bra tag så får vi se vad hon tkr om SD efteråt...

Svar på tråden Mobbingen mot SD