• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • nihka
    enånittitre skrev 2014-12-16 15:38:00 följande:
    ....är inte sällan något de själv praktiserar....
    -Vad är det här för dumma påståenden egentligen, har du något exempel på detta?
    Ja, se inlägg 281
  • Sensitiveguy

Påstådd mobbning är detsamma som överdriven självömkan.

• enånittitre
    nihka skrev 2014-12-16 22:37:32 följande:
    Ja, se inlägg 281
    Du nämner dig själv som källa, -det var ju trovärdigt!

Har du inget bättre att komma med?
    Ge en seriös källa typ dagstidning el.dyl, länkar du till någon SD-fientlig hemsida så ser jag inte detta som en källa.
  • nihka
    enånittitre skrev 2014-12-17 11:39:10 följande:
    Du nämner dig själv som källa, -det var ju trovärdigt!

Har du inget bättre att komma med?
    Ge en seriös källa typ dagstidning el.dyl, länkar du till någon SD-fientlig hemsida så ser jag inte detta som en källa.
    Inte alls. Jag hänvisade till uttalanden av SD-politiken Per-Olov Vickius i ett inlägg jag skrev tidigare.

Tycker du inte Vickius är seriös?
  • enånittitre
    nihka skrev 2014-12-18 00:33:36 följande:
    Inte alls. Jag hänvisade till uttalanden av SD-politiken Per-Olov Vickius i ett inlägg jag skrev tidigare.

Tycker du inte Vickius är seriös?
    -Du hänvisade till vad du själv skrivit utan någon källa.

Tips:
    Skall du försöka övertyga någon här på forumet att det du påstår är rätt så skall du länka till en trovärdig källa, i annat fall blir du bara ytterligare en som ingen tar på allvar. (Det finns redan tillräckligt med pk-folk på detta forum som ingen tar på allvar.)
  • nihka
    enånittitre skrev 2014-12-18 08:15:10 följande:
    -Du hänvisade till vad du själv skrivit utan någon källa.

Tips:
    Skall du försöka övertyga någon här på forumet att det du påstår är rätt så skall du länka till en trovärdig källa, i annat fall blir du bara ytterligare en som ingen tar på allvar. (Det finns redan tillräckligt med pk-folk på detta forum som ingen tar på allvar.)
    Inte då. Jag angav källan till uttalandet som SD-politiken Per-Olov Vickius. Lätt goggelbart för den som verkligen är ute efter en källa.

Om du i stället att jag ska källhänvisa genom att länka till en sida där du kan själv kan läsa om SD-politiken Per-Olov Vickius farhågor om att simbassänger kommer att behöva stängas till följd av att muslimska kvinnor kommer och badar får du be hövligt.

Tips: Skall du försöka övertyga någon här på forumet att ge dig ytterligare information får du be vänligt i annat fall blir du bara ytterligare en som ingen tar på allvar. (Det finns redan tillräckligt med rabiata på detta forum som ingen tar på allvar.)
  • Anonym (###)
    nihka skrev 2014-12-16 16:08:50 följande:
    Man behöver faktiskt inte ens tala om varför man inte vill bada, även om det skulle hjälpa att veta för att kunna komma med lösningar.

Många muslimer badar. En del i vanliga badkäder, andra i tunna täckande mer löst sittande kläder och burkini.

En del av den mobbingkampanjen som bedrivs av främlingsfientliga är att dessa kläder skulle ha "pissfläckar" och "fartränder" och SD-politiker som Per-Olov Vickius siar om att man kommer att behöva stänga ner simhallar om muslimer badar där eftersom svenskar kommer sluta bada av hygieniska skäl. 
    Men detta med badet är allvarligt tycker jag!
    Simkunnighet är otroligt viktigt!
    Att inte få bada med baddräkt eller med pojkar är ett enormt hinder för de muslimska flickorna, det hämmar lärandet.

Att okeja full mundering på badhus av religiösa skäl är förkastligt, nu lever vi 2014, snart 2015 och ska bete oss därefter.
    Framförallt för invandrartjejernas skull. Detta är det fria landet! De har kommit till friheten, att vi okejar att de blir instängda här är allt annat än OK. Vi är skyldiga att hjälpa dem att få leva som barn, utan hämmande tyger.
  • nihka
    Anonym (###) skrev 2014-12-19 00:13:09 följande:
    Men detta med badet är allvarligt tycker jag!
    Simkunnighet är otroligt viktigt!
    Att inte få bada med baddräkt eller med pojkar är ett enormt hinder för de muslimska flickorna, det hämmar lärandet.

Att okeja full mundering på badhus av religiösa skäl är förkastligt, nu lever vi 2014, snart 2015 och ska bete oss därefter.
    Framförallt för invandrartjejernas skull. Detta är det fria landet! De har kommit till friheten, att vi okejar att de blir instängda här är allt annat än OK. Vi är skyldiga att hjälpa dem att få leva som barn, utan hämmande tyger.
    Var och en gör väl som de själva är bekväma med. Det är inte alla västerlänningar som trivs med att visa upp sig heller. Man hjälper ingen genom att tvinga. Knutar löser man upp inte genom att rycka i dem hårt.
  • Anonym (.)
    FiaMedFunkk skrev 2014-12-19 21:16:11 följande:
    Säg det till din pinsamma son när han kommer hem på Måndag. Skrattande
    Totalt oaceptabelt oavsett vilken åsikt man har att dra in sin meningsmotståndares barn i debatten på det sättet Skrikandes

• Anonym (Sven)
    nihka skrev 2014-12-19 00:26:06 följande:
    Var och en gör väl som de själva är bekväma med. Det är inte alla västerlänningar som trivs med att visa upp sig heller. Man hjälper ingen genom att tvinga. Knutar löser man upp inte genom att rycka i dem hårt.
    Var och en gör väl som de själva är bekväma med.
    Får barn och ungdomar, från alla kulturer, göra som de själva känner sig bekväma med? Eller tvingas de göra som deras far har bestämt?
    Om vi ska vara ärliga så förekommer väl rätt ofta att flickor och unga kvinnor tvingas att göra precis som deras far eller någon farbror eller bor, har bestämt? Eller att de blir tvingade göra som andra gamla fanatiska gubb-dj....r bestämmer över dem..?

Om du ska vara ärlig nihka, tror du då verkligen att flickorna själva är bekväma med att de blir könsstympade och bortgifta med någon gammal gubbe som släkten har bestämt?

Jag tycket att du har en viss poäng i detta med badandet.
    Men jag tycker samtidigt att du ska kunna vara tillräckligt öppen och ärlig för att se flera sidor av saken, att det faktiskt finns allvarliga problem, och att du inte vara så fruktansvärt bergsäker i alla uttalanden...

Jag är från min egen personliga synvinkel absolut bergsäker på att flickorna inte känner sig bekväma med att t ex bli nedkastade från balkongen..!
Svar på tråden Mobbingen mot SD