• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (Sven)
    nihka skrev 2014-12-15 18:13:40 följande:
    Ja, om SD ska göra sak av att bevara våra svenska traditioner fria från mångkulturella inslag får vi väl återgå till asatro och fira midvinterblot med offer.
    Det må vara hursomhelst med traditioner och mångkultur, fortfarande gäller:
    Att vilja förändra den misslyckade svenska invandrings- och integrationspolitiken är inte att vara rasist,

det är att värna landets ekonomi och det är att ta ansvar för våra medborgare och för våra medmänniskor som vi redan har välkomnat till vårt land.

Ni som värnar mångkulturen, full öppenhet av våra gränser och ni som har fullt öppnat era hjärtan;
    kan ni på ett enkelt och lättfattligt sätt berätta för mig och alla andra hur ni tänker finansiera detta?
    I klartext, vem ska betala? (Du/ni tänker ju inte göra det..!).
  • nihka
    Anonym (Sven) skrev 2014-12-16 12:09:26 följande:
    Det må vara hursomhelst med traditioner och mångkultur, fortfarande gäller:
    Att vilja förändra den misslyckade svenska invandrings- och integrationspolitiken är inte att vara rasist,
    det är att värna landets ekonomi och det är att ta ansvar för våra medborgare och för våra medmänniskor som vi redan har välkomnat till vårt land.

Ni som värnar mångkulturen, full öppenhet av våra gränser och ni som har fullt öppnat era hjärtan;
    kan ni på ett enkelt och lättfattligt sätt berätta för mig och alla andra hur ni tänker finansiera detta?
    I klartext, vem ska betala? (Du/ni tänker ju inte göra det..!).
    Var och en får väl bekosta sin egen gran och de som inte har råd får väl titta på den på torget som kommunen ställer upp och de som inte vill ha en gran låter väl bli.

Den som vill fira midvinterblot och tro på asagudar får lov att göra det minus eventuellt människooffer och annat som kan stå i strid med svensk lagstiftning.
  • Anonym (Sven)

Ok, så du menar att;
    genom att var och en betalar för sin egen gran så har du klarat att finansiera kostnaderna för att ta emot flyktingar och deras anhöriga,
    och för att integrera dessa i det svenska samhället..?

Förklara gärna lite närmare tack...
    (Så vitt jag vet ingår inte ens några kostnader för granar i budgeten..?)

• nihka
    Anonym (Sven) skrev 2014-12-16 12:39:28 följande:

Ok, så du menar att;
    genom att var och en betalar för sin egen gran så har du klarat att finansiera kostnaderna för att ta emot flyktingar och deras anhöriga,
    och för att integrera dessa i det svenska samhället..?

Förklara gärna lite närmare tack...
    (Så vitt jag vet ingår inte ens några kostnader för granar i budgeten..?)

Nej, jag menar att om du fullständigt struntar att adressera innehållet i mitt inlägg när du citerar det, så gör jag likadant tillbaka.
  • Anonym (Sven)
    nihka skrev 2014-12-16 13:13:46 följande:
    Nej, jag menar att om du fullständigt struntar att adressera innehållet i mitt inlägg när du citerar det, så gör jag likadant tillbaka.
    Ok, vad bra!
    Glad
  • nihka
    Anonym (Sven) skrev 2014-12-16 13:24:39 följande:
    Ok, vad bra!
    Glad
    Ja, jag misstänkte att du tyckte det eftersom det var så du gjorde.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    nihka skrev 2014-12-16 13:13:46 följande:
    Ja, så kan man ju också göra om man inte kan/vill svara på den egentliga frågan. Hitta på nåt "komiskt" svepskäl för att kunna raljera lite i stället. Håhåjaja...
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Sven)

Nihka;
    jag väntar med intresse på ditt eget inlägg.
    Vad har du för åsikter om det som här debatteras och vilka argument har du för din egen del som stöder dina åsikter? Vad har du för konstruktivt att bidra med i denna tråden?

• nihka
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-12-16 13:32:26 följande:
    Ja, så kan man ju också göra om man inte kan/vill svara på den egentliga frågan. Hitta på nåt "komiskt" svepskäl för att kunna raljera lite i stället. Håhåjaja...
    Ja, det kanske var så "Sven" tänkte när han helt och hållet undvek att adressera innehållet i mitt inlägg när han citerade det.
  • nihka
    Anonym (Sven) skrev 2014-12-16 13:51:43 följande:

Nihka;
    jag väntar med intresse på ditt eget inlägg.
    Vad har du för åsikter om det som här debatteras och vilka argument har du för din egen del som stöder dina åsikter? Vad har du för konstruktivt att bidra med i denna tråden?

Herrarna först.
Svar på tråden Mobbingen mot SD