• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Drottningen70

Nej, det stämmer att "allas lika värde" inte omfattar, rasister och fascister. Helt korrekt. Dessa avarter ska enbart elimineras.

• Anonym (.)
    Gathenhielm skrev 2014-12-09 12:17:29 följande:
    Och vad är det som inte är sant i det uttalandet?

Tror att du har läst trådstarten lite fel, för den handlar definitivt inte om vad du tror att den handlar om.
    Nog för att vi båda är medvetna om att tråden bara är ytterligare ett pinsamt försök till att ragga röster åt SD men trots det så är det ju den påhittade mobbingen mot SD som ska diskuteras inte sammarbetsoviljan från de andra partierna, det är ju ett helt annat ämne.

• Anonym (Arg)
    Anonym (.) skrev 2014-12-09 12:00:16 följande:

men nu går vi off topic, trådämnet är ju offermentaliteten SD kör med där man försöker framställa sig själv som offer trots att man själv mobbar både muslimer och miljöparister mm, fast som alltid med SD är det en annan sak och man själv sk aha andra regler, det är ett 'vi' emot 'dom' som alltid

Nu är det ju inte sd själva som framställer sig som mobbade. Mobbingen sköter hela redaktionen på Aftonbladet åt de.
  • Donum
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 12:21:59 följande:
    Som någon skrev, detta är OT. Tråden handlar om mobbing mot SD. Och det är fel anser jag, oavsett deras åsikter. Det är inte ok att mobba muslimer heller. Eller rödhåriga osv.
    På vilket sätt menar du att SD mobbas?
    Om det är det du menar, alltså. Jag är inte säker på att jag förstår dig rätt.
  • Donum
    Anonym (Arg) skrev 2014-12-09 12:26:37 följande:
    Nu är det ju inte sd själva som framställer sig som mobbade. Mobbingen sköter hela redaktionen på Aftonbladet åt de.
    Menar du att man blir mobbad om man inte får medhåll?
  • Anonym (.)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 12:21:59 följande:
    Nej, man måste inte samarbeta, men då får man finna sig i att bli bortröstad utan att bli som en gnällig snorunge vilket Löfven blev.

Som sagt, vad som hände under förra perioden kan jag inte säga något om då jag inte har koll.

Som någon skrev, detta är OT. Tråden handlar om mobbing mot SD. Och det är fel anser jag, oavsett deras åsikter. Det är inte ok att mobba muslimer heller. Eller rödhåriga osv.
    Gnällig snorunge? det är just sån sandlådestil som de flesta väljare är trötta på, detta tramsande som i slutänden inte leder någonstans utan kostar Sverige en massa pengar.

De rödgröna vann valet det kan man tycka vad man vill om, alliansen är inte överförtjusta i det men har oliks SD faktiskt tagit sitt ansvar och valde att följa den praxis som finns istället för att skapa kaos.
    Det enda detta extraval kan leda til, och ja extraval det är inte en folkomröstning om invandrare, är möjligt att det blir regeringskifte, det kommer inte leda till att SD får igenom sin invadnringspolitik, och sen ska du minnas att SD har lovat att fälla alla budgettar som inte gör som SD vill. Så frågan är vilka är 'snorungarna' är om man nu ska sjunka till er nivå.

Sen är det ju snarare så att SD är de som mobbar andra, bla muslimer, det är helt enkelt oförskämt fräckt när mobbare försöker utmåla sig själva till offer.

• Anonym (.)
    Anonym (Arg) skrev 2014-12-09 12:26:37 följande:
    Nja.. det är ju SD och en del av deras väljare som försöker använda sig av sin gamla uttjänta taktik.

Ta en titt på Avpixlat och Inte politiskt korrekt så får du se vad riktig mobbing är.
    Att bli avslöjade efter rasistiska utspel och skandaler är inte att bli mobbade, det är att bli granskade.
  • Anonym (.)
    Donum skrev 2014-12-09 12:31:11 följande:
  • Anonym (Arg)
    Donum skrev 2014-12-09 12:31:11 följande:

Antar att du inte läser Aftonbladet....
  • Anonym (.)
    Anonym (Arg) skrev 2014-12-09 12:36:18 följande:
    Antar att du inte läser Aftonbladet....
    tror du behöver lära dig vad mobbing är.

Att bli granskad och avslöjad för det man faktiskt har gjort (du glömmer att SD faktiskt har gjort de saker som de blivit avslöjade med) är inte mobbing.

hakkors armbindlar, rasitiska uttalanden, kopllingar till hatsajter, järnrörsskandaler etc är ju saker som faktiskt har hänt, istället för att bemöta det så kör man med taktiken 'vi blir mobbade..'

Svar på tråden Mobbingen mot SD