• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Anonym (Liv)
    Anonym (MobbingMyAss) skrev 2014-12-09 16:35:38 följande:

Sist jag kollade var det SD som mobbade precis alla som inte är som dom, dvs, vita, korkade, och boendes på landet. Deras riksdagsledamöter brukar dessutom ha en viss faiblesse för att mobba meningsmotståndare med järnrör.

Så, up yours! Du kan ta din jävla mobbing och stoppa upp i arslet.

Japp, alla meningsmotståndare, invandrare osv skall mobbas enligt SD, dvs alla utom dessa 13 procenten. Måste vara riktigt ensamt och bittert att vara sverige"demokrat"
  • SupersurasunkSara
    Anonym (Mia) skrev 2014-12-09 16:19:08 följande:
    Rasistiskt mot vem? Är SD en ras? Haha! Det är väldigt märkligt att det kan skrivas kritiskt om andra partier men det är i stort sett bara när det gäller SD som det blir grova hot. Flera journalister har gått ut med det bla och jag vet att läkaren tom fick lämna sitt hem pga hoten. I sann SD anda
    Läs om läs rätt.

Ang att skrivas kritiskt, ingt annat parti har det skrivits om så som det skrivits om SD. De flesta klarar av att skriva sakligt om alla andra partier utom om SD. På tv blev det ju direkt skrattretande i början, sen vet jag inte vad som hände, då blev de nästan smöriga istället. Kanske var det någon som bannade de i öronsnäckan eller nåt.
  • SupersurasunkSara
    Anonym (muppar) skrev 2014-12-09 16:16:34 följande:

Det är inte mobbing , det är att smaka på sin egen medicin !!!

SD har under decennier spytt ut sitt hat , kallat folk för det ena och det andra, men när man själv får smaka på sin del av kakan så brölar man högst av alla.

PS! De kallas inte för facister de ÄR facister enligt en ganska enig forskarkår både i sverige och utanför sverige. Kanske på tiden att man börjar kalla dem för sitt rätta namn

Nej, det är de inte alls eniga om. Tvärtom säger de att SD INTE är facistiskt och varnar tom för att kalla dem för det när det inte stämmer.

• Anonym (Mia)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 17:17:34 följande:
    Läs om läs rätt.

Ang att skrivas kritiskt, ingt annat parti har det skrivits om så som det skrivits om SD. De flesta klarar av att skriva sakligt om alla andra partier utom om SD. På tv blev det ju direkt skrattretande i början, sen vet jag inte vad som hände, då blev de nästan smöriga istället. Kanske var det någon som bannade de i öronsnäckan eller nåt.
    Det kan ju bero på att inget annat parti beter sig eller uttrycker sig så som SD gör? Vilket parti som helst skulle få samma sak om de betende sig på samma sätt som SD .
  • Anonym (muppar)

Sant, NEOfacistiskt ska det vara

• SupersurasunkSara
    Anonym (Mia) skrev 2014-12-09 17:30:50 följande:
    Det kan ju bero på att inget annat parti beter sig eller uttrycker sig så som SD gör? Vilket parti som helst skulle få samma sak om de betende sig på samma sätt som SD .
    Det ska inte spela någon roll. En journalist ska inte lägga in egna värderingar.
  • Hypnotica

Det är 2 saker som har fascinerat mig länge med SD och SD-anhängare.

1. Dålig koll på hur den demokratiska processen fungerar i Sverige med parlamentarism. Jag påstår inte att det är den bästa modellen som finns - men VARFÖR börjar folk propsa på att "alla ska få vara med!" just nu?

2. Hur kan 0,2% bli lika med "hela världens flyktingar"?

Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Anonym (muppar)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 17:17:34 följande:
    Läs om läs rätt.

Å andra sidan så har du heller inget annat parti i Sverige som beter sig som SD gör, där högt uppsatta personer gång på gång kläcker ur sig rasism , där du har folk som börjar prata om lagstiftning mot yttrandefrihet, där partiledaren himself sitter och sjunger nidsånger om palmemordet, där man slåss med järnrör, etc

Är det så konstigt att de då får ta mer skit än övriga partier? De har ju bevisligen klart mer skit att stå för
  • city cat
    Anonym (Cleo) skrev 2014-12-09 14:37:21 följande:
    För det första så heter hon Malena Ernman och för det andra så har hon rätt att säga vad hon tycker och tänker.
    Precis som toppar inom SD kan kalla sig för "islamofober", kalla kvinnor för "horor", "tala om islam som största hotet mot Sverige" och kalla svarta för "apor" har hon rätt att säga vad hon tycker om SD.
    Vi talar inte om mobbing utan vi talar om "som man bäddar får man ligga" och SD borde inte vara så snabb att ta på sig offerkoftan hela tiden och då speciellt inte när de själva är de som startar bråket.  Den mobbing du talar om finns inte, det är hjärnspöken.
    S som i kanelbulle
Svar på tråden Mobbingen mot SD