• Anonym (Arg)

Mobbingen mot SD

Hur kan det få vara tillåtet så som Aftonbladets journalister spyr ur sig skit om sd? Magdalena Erman kallar sd neofacister. Är chockad att svenskarna accepterar detta. Och alla pk-människor som hävdar att alla människor har lika värde. Det gäller tydligen inte sverigedemokrater. Nä de kan man trampa på och mobba hur som helst. Muslimen som vägrade hälsa på en kvinna på jobbet och som fick gå. (Han hämtade ut skadestånd på ett antal tusen.) Det var okej enligt pk. Det är hans val, hans kropp. Men sverigedemokrater har inte rätt till sina åsikter. Man gillar bara olika ibland. Så patetiskt. Min röst går definitivt till sd. Jag röstade på moderaterna i förra valet men mobbingen av sd har gått för långt. Det är inte demokrati längre. Så därför får de min röst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-09 13:06
    Jag ger inte sd min röst enbart pga mobbingen mot de. Jag anser att vi måste våga prata om invandring och vi kan inte hjälpa halva jordens befolkning. Snart finns ingen välfärd kvar. Hade något av de andra partierna vågat ta i invandringsfrågorna hade jag röstat på det partiet. Men regeringen ger mig inget val!

• Svar på tråden Mobbingen mot SD
  • Donum
    Anonym (Arg) skrev 2014-12-09 14:28:03 följande:

Jaha så att män och kvinnor är olika rent biologiskt sett jämställer du med hedersmord, gruppvåldtäkter mm. Hur får du ihop detta?

Nej, jag säger att grundtanken är densamma. Det är genom att framhärda i påhittade biologiska skillnader som SD motiverar att det är riktigt att kvinnor ska missgynnas.
  • Anonym (Biologi)
    Donum skrev 2014-12-09 14:05:04 följande:
    "vi erkänner förekomsten av biologiskt grundade skillnader mellan könen"

Och att SD ser olikheter som missgynnar kvinnor som naturliga medan de olikheter som missgynnar män är problematiska. 
    Min fru är biologiskt annorlunda än mig. Tack och lov. Annars hade vi inte fått barn.
  • Anonym (****)
    Anonym (Allvarligt talat) skrev 2014-12-09 14:34:36 följande:

Glöm inte att partiledaren dessutom plockar ut både arvode ifrån Riksdagen plus partistöd. Fast han är oförmögen att jobba. Det är skillnad på folk och folk tydligen.
  • Anonym (Biologi)
    Donum skrev 2014-12-09 14:38:17 följande:
    Nej, jag säger att grundtanken är densamma. Det är genom att framhärda i påhittade biologiska skillnader som SD motiverar att det är riktigt att kvinnor ska missgynnas.
    Är du på riktigt? Det finns stora biologiska skillnader mellan könen. Är väl ingen som hittat på att kvinnor ska missgynnas pga det?!?

Vi måste omfamna våra skillnader. Män har i regel mer fallenhet för spatialt tänkande medan kvinnor har lättare för språk. T ex. 
  • Donum
    Anonym (Biologi) skrev 2014-12-09 15:31:36 följande:
    Är du på riktigt? Det finns stora biologiska skillnader mellan könen. Är väl ingen som hittat på att kvinnor ska missgynnas pga det?!?

Vi måste omfamna våra skillnader. Män har i regel mer fallenhet för spatialt tänkande medan kvinnor har lättare för språk. T ex. 
    SDs åsikt i frågan är att de egenskaper som kvinnor missgynnas av är "naturliga", medan de som män missgynnas av är problematiska. 
  • Anonym (muppar)

Det är inte mobbing , det är att smaka på sin egen medicin !!!

SD har under decennier spytt ut sitt hat , kallat folk för det ena och det andra, men när man själv får smaka på sin del av kakan så brölar man högst av alla.

PS! De kallas inte för facister de ÄR facister enligt en ganska enig forskarkår både i sverige och utanför sverige. Kanske på tiden att man börjar kalla dem för sitt rätta namn

• Anonym (Mia)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 13:52:43 följande:
    Är du medveten om att ditt inlägg är rasistiskt? DE hotar inte. NÅGRA som är SD:are hotar.

Jag kan lova dig att ingen av de jag känner som röstat på SD har hotat någon. Dra inte alla över en kam.
    Rasistiskt mot vem? Är SD en ras? Haha! Det är väldigt märkligt att det kan skrivas kritiskt om andra partier men det är i stort sett bara när det gäller SD som det blir grova hot. Flera journalister har gått ut med det bla och jag vet att läkaren tom fick lämna sitt hem pga hoten. I sann SD anda
  • Anonym (Emma)
    SupersurasunkSara skrev 2014-12-09 14:04:11 följande:
    "Skillnaden behöver alltså inte avse just ras, utan det avgörande är principen att bedöma individer efter vilka de är och inte efter vad de gör."
    Haha, rasism! Hur tänkte du nu?
  • Anonym (MobbingMyAss)

Sist jag kollade var det SD som mobbade precis alla som inte är som dom, dvs, vita, korkade, och boendes på landet. Deras riksdagsledamöter brukar dessutom ha en viss faiblesse för att mobba meningsmotståndare med järnrör.

Så, up yours! Du kan ta din jävla mobbing och stoppa upp i arslet.

Svar på tråden Mobbingen mot SD