• JosefineBo

Vi unga som planerar bebis!

Hej!

Jag och min sambo har börjat prata och planera barn lite smått, jag är endast 19 och han 23 år. Trots min unga ålder känner jag mig redo och vi har haft ett stadigt förhållande i år nu. Vi börjar prata och planera lite och ska ta och försöka i februari, alltså då barn på hösten 2015! 

Är det någon annan ung tjej som har barn eller planerar barn som vill dela lite tankar med mig och berätta lite hur ni har de och funderar på. Längtar efter en liten Hjärta

• Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!
  • isabelless

Hoppar in här! Jag är född 1998 och sambon 1995. Jag slutade med mina p-piller den 20/11 och gissar på att jag kan ha haft ägglossning nu den 18/12! Blir spännande. Bara att vänta och se!

• Naniismamma

hej hej, är 23 år och ska börja jobba på 4e barnet  nu , fick mitt första vid 17 års ålder.
    jag undrar om jag får vara med här?

• JosefineBo
    Naniismamma skrev 2014-12-21 21:51:35 följande:

hej hej, är 23 år och ska börja jobba på 4e barnet  nu , fick mitt första vid 17 års ålder.
    jag undrar om jag får vara med här?

Men självklart!! Alla är välkomna! :)

Hur gamla är de andra barnen och är de samma pappa eller ej? :)
  • JosefineBo
    isabelless skrev 2014-12-21 21:45:28 följande:

Hoppar in här! Jag är född 1998 och sambon 1995. Jag slutade med mina p-piller den 20/11 och gissar på att jag kan ha haft ägglossning nu den 18/12! Blir spännande. Bara att vänta och se! smile1.gif

Välkommen! Då är du yngst här då, roligt! Hoppas ni plussar snart då, hur hade du tänkt göra med skolan osv vid så ung ålder? :))
  • Ztarduzt
    josie skrev 2014-12-21 21:21:29 följande:

Låter tufft! Jag ska hålla tummarna för dig, hoppas det kommer gå bra! 

Är inne på 5e försöket...

Jo det är rätt tufft faktiskt, man blir orolig och less då man har små menssmärtor hela månaden och ingen indikation på äl.

Tack! Hoppas erat 5e försök lyckas :)
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
  • snuffse

Hej på er! Jag hoppar gärna här jag med. Jag är 22 år och sambon är 23 år. Vi har försökt i ett år nu och håller tummarna för bästa julklappen just nu ;)

• isabelless
    JosefineBo skrev 2014-12-21 23:53:57 följande:
    Välkommen! Då är du yngst här då, roligt! Hoppas ni plussar snart då, hur hade du tänkt göra med skolan osv vid så ung ålder? :))
    Tack! Vad roligt.

Vi jobbar båda två, skolan har jag lagt åt sidan för tillfället faktiskt.. Dumt? Ja kanske, men rätt för mig
  • FiaFalk

Vill säga välkommen hit alla ni nya & jag håller tummarna för er alla!

Åh vad spännande att ni bestämt er för att börja nu istället Josefine! Jag ska hålla tummarna för er!

Var på Liseberg igår med min pojkvän, svärföräldrar, svägerska & hennes sambo & två av min pojkväns småkusiner. Blir så varm i hela kroppen när jag ser honom tillsammans med småtjejerna. Får mig att längta ännu lite till på vår egna lilla bebis :)

• emvs

Tänkte att vi kunde ha en bim lista så man håller koll osv.

Kopiera efter mig o fyll på.

• emvs

? BIM ?

2/1 - emvs 18 år 1 barn sen innan, 5e försöket.

? PLUSSAT ?

Svar på tråden Vi unga som planerar bebis!