• Svar på tråden BF september 2015!
  • Shoreline

Hej! Hoppar in här :) Plussade igår. Är i vecka 5 typ. Det jag börjar känna nu efter att chocken lagt sig lite är: Va gör jag nu då? ;)

• Madicken01
    Jeulina skrev 2015-01-16 15:57:59 följande:

Får jag fråga vad du jobbar med? Eftersom du måste byta arbetsuppgifter. :)

Polis
  • Marian03
    Eveelina89 skrev 2015-01-16 14:44:31 följande:

Jag hade tydligen skrivit ner fel tid. Skulle ha varit dit på morgonen isf kl 13 . Vart verkligen illa bemött var väldigt irriterad att hon fick sitta pch boka ny tid för mig på övertid osv. Så nu har jag bölat i en timme, är nog gravid alltid. Men tråkigt när man är orolig och det är första gången man är gravid sen har man längtat och väntat på detta i över en vecka :/ :(

Nä fy vad tråkigt :( förstår att det känns skitjobbigt...
  • Marian03
    Mysmia79 skrev 2015-01-16 14:51:47 följande:

Hänger på här :) 7+0 i dag

Känner mig inte ett dugg gravid. Hur har ni andra det med illamående och andra gravidsymtom?

Va kul :)

Jag får nya symtom hela tiden, men nu är det trött och lätt för att börja gråta, öm i brösten och som någon annan skrev så är man kall ena sekunden för att vara överhettad i nästa. Jag är hungrig nu mest hela tiden men absolut inte sugen på något. Kan inte alls tänka mig nåt, jättekonstigt men när jag väl äter så är det inga problem. Ja och sen kom det flytningar idag med, rätt rikligt. Var på stan och blev helt nervös att det var blod eller nåt för det kändes så när det kommer en del så. Innan dess har jag varit helt "torr" sen efter mensen. Otrevlig info det sista kanske, men så är det ;)
  • isabelless

Idag har jag faktiskt fått en liten vilodag och paus. Illamåendet har inte varit allra värst så jag har kunnat äta riktigt!! Mååånga dagar sen sist.. Har varit smörgåsrån, frukt och saft. Idag däremot har jag fått i mig två smörgåsar och en halv pizza! Det är ju nått iallafall.. :) skönt att kunna sitta upprätt i vilket fall!

• Johannis86

Ingen som är aktiv på FB som vill starta en grupp är? Är typ aldrig inloggad här. 

bara en tanke.... 

När kan man se hjärtljuden? Är i v 6 och vill boka tid pga missfall vid annan graviditet sen kolla om där är en eller två då jag ätit pergotime. 

• Hallonstjärt

Känslan när toaletten är alldeles rödfärgad efter ens besök och man tänker missfall det första man gör, men efter nån minut kommer på att man åt massa rödbetor dagen innan!

Efter tre missfall på rad blir man rätt nojig, vet inte hur jag ska kunna slappna av den här gången

• Spegeelbild
    Johannis86 skrev 2015-01-16 20:20:34 följande:

Ingen som är aktiv på FB som vill starta en grupp är? Är typ aldrig inloggad här. 

bara en tanke.... 

När kan man se hjärtljuden? Är i v 6 och vill boka tid pga missfall vid annan graviditet sen kolla om där är en eller två då jag ätit pergotime. 

En grupp på facebook skulle va roligt kan man följas åt efter bebisarna kommit också :)
  • Johannis86
    Spegeelbild skrev 2015-01-16 20:34:56 följande:
    En grupp på facebook skulle va roligt kan man följas åt efter bebisarna kommit också :)
    Precis... Det vore jätte kul tycker jag. Hoppas någon är kunnig och vill starta en grupp =)
Svar på tråden BF september 2015!