• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis
    Cessely skrev 2015-01-29 14:09:54 följande:

php8Brm1o26985.jpg

Wiihooo! LYCKLIG <3 Ett tickande hjärta såg vi idag. V.6+5!

Grattis till tickande hjärta! Jag var där i samma vecka och då var bebis 6,5 mm. Fick du ett mått?
  • Madicken01

Grattis! :)
  • Linnea72
    Madicken01 skrev 2015-01-29 13:56:20 följande:

Den här tröttheten!! Den är ju förlamande! Någon mer som känner av den?

Jo tack... Har aldrig varit med om nåt liknande.
  • Cessely
    lördagsgodis skrev 2015-01-29 14:23:35 följande:

Grattis till tickande hjärta! Jag var där i samma vecka och då var bebis 6,5 mm. Fick du ett mått?

Tack :) Hon mätte v.7+0. Men jag kör än så länge på 6+5 efter sista mens tills vi gjort KUB. Hon sa nått men minns inte exakt, nått på 1 cm har jag för mig :) Haha nu ångar jag att ja inte tog reda på det ordentligt. Kul och veta jue :)
  • Floffeen

Fick tid den 12/2 för "utredning"
    då kommer de finnas både barnmorska och läkare och en Ul sköterska på plats för att räkna ut vilken vecka jag är i och bedöma risken för fosterskador mm  då jag ätit starka mediciner och inte planerade en graviditet.

illamåendet har lagt sig och känner inte av några som helst symtom längre..
    hum vet knappt om de är bra eller dåligt ..

Jag kommer inte få göra kub test då dom inte erbjuder de här till personer under 30 , enbart om de finns någon risk som t.ex sjukdom hos syskon eller så. är de så hos er med eller erbjuds alla det?

• ElenaG

Då får man hoppa in i denna tråden :) BF beräknat den 28:de september

• karro 2014

Tack för ditt stöd<3 var helt knäckt imorse då jag hade lite mer bruna flytningar och kände av värk ner till (antagligen molvärk då) .. Tänkte att nä såhär vill jag inte ha de i helgen med dagarna fylld av oro.. Åkte in till gynakuten fick dock sitta där i 6 timmar.. De va värt de, fick åter igen se ett pickande hjärta.. Jag var helt övertygad om att jag fått mf, symtomen är försvunna nämligen.. Men jag hade fel...

• karro 2014

php8Brm1o26985.jpg

Grattis:)))
  • Thelma88
    ElenaG skrev 2015-01-29 16:48:20 följande:

Då får man hoppa in i denna tråden :) BF beräknat den 28:de september

Välkommen:) samma dag som mig :)
Svar på tråden BF september 2015!