• Svar på tråden BF september 2015!
  • Madicken01

Fick i morse se ett litet hjärta som slog och längden stämde på mina antal veckor, 7+3. En lättnad! Nu håller vi tummarna...32 veckor till :).

• Pluppla
    Madicken01 skrev 2015-01-28 09:10:42 följande:

Fick i morse se ett litet hjärta som slog och längden stämde på mina antal veckor, 7+3. En lättnad! Nu håller vi tummarna...32 veckor till :).

Grattis!! Håller tummarna :)
  • NattaLind
    Sopp skrev 2015-01-28 09:00:24 följande:
    men det är ju KUB som görs i vecka 12, annars får du inget UL då. Isf får du vänta till vecka 20
    Det är garanterat en av de saker BM kommer ta upp imorgon, om vi vill göra KUB eller inte. Oavsett så blir det något gjort i vecka 12!
  • Pinda77
    Madicken01 skrev 2015-01-28 09:10:42 följande:

Åh vad härligt att höra. Jag är i vecka 7+2 och har Vul onsdag nästa vecka. Hade en lite blödning i måndags så är jättenojjig såklart och tycker onsdag nästa vecka känns som en evighet. Men det var bara en liten blödning och ingen smärta så bara att hoppas. Inga graviditets besvär annars annat än att jag är väldigt trött på kvällarna, lite ömma bröst och så märker jag av hormonerna, ha ha, bölar för minsta lilla :)

Hursomhelt, grattis till det lilla hjärtat
  • sagofröken

Härligt Madicken! Jag undrar, vore det kul med en bildtråd? För ul-bilder och så småningom magbilder?

• karro 2014

Gick på toa imorse och fick syn på att jag har färgade flytningar nu (gul/brunaktiga) aldrig haft de innan... Nu är jag orolig kan jag säga..slängde mig på telefon o sjukanmälde mig.. Kan inte jobba o vara såhär orolig!!

• lördagsgodis

Vi är flera här i tråden som haft blödningar men det har ändå sett bra ut. Jag förstår att du blir orolig men du har nyss sett att det såg bra ut så försök fokusera på det om inte blödningarna tilltar.

Grattis Madicken till ett tickande hjärta!

• lördagsgodis

Jag har själv rätt mycket molvärk idag mest på vänster sida och även om postafenet tar bort det medta av illamåendet finns det ändå lite kvar som pyr och förpestar tillvaron. Min mamma ska komma över idag och jag får akta mig så inte mudden på byxorna syns;)

• 26number1

Det är väldigt vanligt med ökade och till och med lite illaluktande flytningar (och blödningar med för den delen) så jag tror inte att du har något att vara orolig för :)

karro 2014 skrev 2015-01-28 11:33:15 följande:

Gick på toa imorse och fick syn på att jag har färgade flytningar nu (gul/brunaktiga) aldrig haft de innan... Nu är jag orolig kan jag säga..slängde mig på telefon o sjukanmälde mig.. Kan inte jobba o vara såhär orolig!!

Svar på tråden BF september 2015!