• Svar på tråden BF september 2015!
  • Miiiam

Hej på er! Jag måste nog tyvärr hoppa ur denna tråden :( gjorde ett VUL idag, läkaren hittade en rom hinnsäck! Antingen är jag flera veckor fel inom att jag tyvärr inte kommer ihåg min senaste mens. Eller så är det en "OFOSTRIG" graviditet. Att graviditeten fortsätter utan något foster. Usch hoppas verkligen inte det. Ska tbx nästa vecka!

• Lotta80
    Madicken01 skrev 2015-01-28 09:10:42 följande:

Fick i morse se ett litet hjärta som slog och längden stämde på mina antal veckor, 7+3. En lättnad! Nu håller vi tummarna...32 veckor till :).

Åh grattis :) vilken lättnad!!
  • Lotta80
    Pinda77 skrev 2015-01-28 10:27:20 följande:
    Åh vad härligt att höra. Jag är i vecka 7+2 och har Vul onsdag nästa vecka. Hade en lite blödning i måndags så är jättenojjig såklart och tycker onsdag nästa vecka känns som en evighet. Men det var bara en liten blödning och ingen smärta så bara att hoppas. Inga graviditets besvär annars annat än att jag är väldigt trött på kvällarna, lite ömma bröst och så märker jag av hormonerna, ha ha, bölar för minsta lilla :)

Hursomhelt, grattis till det lilla hjärtat
    Jag ska oxå göra vul nästa vecka fast på tors :). E då i v. 7+3!! Ja det känns som en evighet tills dess!! Lycka till och hoppas inte blödningen va ngt!!
  • Emeralda
    Miiiam skrev 2015-01-28 15:31:37 följande:

Hej på er! Jag måste nog tyvärr hoppa ur denna tråden :( gjorde ett VUL idag, läkaren hittade en rom hinnsäck! Antingen är jag flera veckor fel inom att jag tyvärr inte kommer ihåg min senaste mens. Eller så är det en "OFOSTRIG" graviditet. Att graviditeten fortsätter utan något foster. Usch hoppas verkligen inte det. Ska tbx nästa vecka!

Hoppas att det är någon där inne. Håller tummarna.
  • lördagsgodis

Trist! Känner med er och hoppas det blir som ni vill snart.
  • Lissing

Grattis Madicken01

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • malbjo

Fick vanlig lergigan utskrivet och åt dem enligt ordination kändes som jag levde i ständig dvala. Var inne på sjukhuset och fick ytterligare mediciner o fortsatte i ständig dvala. Pratade med min bm igår o hon ville då ge mig lergigan comp istället och skulle bara ta det. Tog en igårkväll och har idag tagit två tabletter. Lindrat illamåendet något men jag får hjärtklappning o tror det.är av tabletterna. Såg att det är koffein i compen o jag dricker inte kaffe o inget annat med kofffein i heller så det kanske beror på det. Någon annan som haft liknande problem?

• Lotta80

Såg en länk till en fb sida som nån här inne hade skapat. Men nu hittar jag inte den, någon som vet vad sidan heter?

• sagofröken

Så tråkigt, hoppas det bara är fel i tiden. Lycka till!
  • 89an

Usch, vad tråkigt att höra. Det är ju det man oroar mest för just nu. Hoppas du får bättre besked nästa vecka.
Svar på tråden BF september 2015!