Sopp skrev 2015-01-30 10:13:46 följande:
Min såg ut typ som en ojämn fralla i 8+3, ingen sa något. Jag hade också blivit sjukt nojig om den som utförde UL sa sådär, men försök att inte älta för mycket. Hjärtat tickade som det skulle, och om 10 dagar får du kika igen! Jag har för mig att någon i den här tråden hade en bananformad hinnsäck som resulterade i en helt frisk liten bebis =)
Jag tröstar mig med att läkaren var väldigt ung och oerfaren :) Jag mår som en gravid och har inte haft några blödningar sedan julafton, så jag har bestämt mig för att allt är som det ska. Men vansinnigt tacksam för att min BM vill följa upp det med deras superproffsiga ultraljudsperson, även om det kanske mer handlar om att hon inte vill ha skrivit in mig, tagit provet och bokat tider i onödan. Hon är praktiskt lagd på det sättet :)
Just det, det var
Lördagsgodis som hade haft en sådan form! Också lugnande att höra. Tycker det är massa konstiga former på ul-bilderna man ser, hon kanske bara var väldigt estetiskt lagd denna läkare :)
Hemlighetenshemlis håller alla tummar för att det är en sådan där helt vanlig normal blödning som många av oss här har haft, men förstår så väl din oro...