• Svar på tråden BF september 2015!
  • rosali84
    Cessely skrev 2015-01-30 18:33:05 följande:

Var på hälsosamtal idag v.8. Helt onödigt enligt mig. Men de ville jag skulle komma ändå. Ska på inskrivning i slutet av februari.

Ni som har barn tidigare?? Kommer era män följa med på inskrivningen?? Hur ofta har ni tänkt ha med dem???

Min sambo var med först på besöken efter RUL, när man börjat lyssna på hjärtljuden. Han var inte med på inskrivningen då och kommer inte vara nu heller.
  • Cessely

Tack för svar hörrni :) Skönt att inte va ensam om att inte ta med mannen på BM-möten ;)

• 1StoltMamma
    Cessely skrev 2015-01-30 18:33:05 följande:

Var på hälsosamtal idag v.8. Helt onödigt enligt mig. Men de ville jag skulle komma ändå. Ska på inskrivning i slutet av februari.

Ni som har barn tidigare?? Kommer era män följa med på inskrivningen?? Hur ofta har ni tänkt ha med dem???

Ska också på hälsosamtal och då ska inte mannen med, vet inte med inskrivning. Men blir nog mer efter rul
  • 26number1

Vi väntar vårt första barn och jag tänker mig i alla fall att sambon ska bli med på så många träffar som möjligt. Vi går ju igenom det här tillsammans så det känns inte mer än rätt :)

Cessely skrev 2015-01-30 20:11:26 följande:

Tack för svar hörrni :) Skönt att inte va ensam om att inte ta med mannen på BM-möten ;)

• Madicken01

Mannen var inte med på detta inskrivningssamtalet men var det när vi väntade sonen.

Vid UL kommer han naturligtvis vara med och om det skulle vara något särskilt men annars finns det ingen anledning att han skall åka från jobbet och vara med. BM vill ju bara veta hur jag mår....

• dallassallad

Hej! Här är en till som ansluter sig :)

Jag väntar nr 4, men det är pojkvännens första.

Bf 20/9. 42 år (äldst?). Bor i Skåne.

Vi väntade barn i somras också, men det gick åt skogen och vi tänkte lägga ner projektet, så det var verkligen en positiv överraskning när jag blev gravid igen. Nu har jag sett den på UL. Annars skulle jag inte tro på att det finns någon därinne - jag mår "för" bra.

• 26number1

Välkommen och grattis!! Hoppas det går bra denna gång då :)

dallassallad skrev 2015-01-30 22:24:39 följande:

Vi väntade barn i somras också, men det gick åt skogen och vi tänkte lägga ner projektet, så det var verkligen en positiv överraskning när jag blev gravid igen. Nu har jag sett den på UL. Annars skulle jag inte tro på att det finns någon därinne - jag mår "för" bra.

• Madicken01
    dallassallad skrev 2015-01-30 22:24:39 följande:

Stort grattis :) och välkommen hit!
  • Jeulina

Visst var det någon här som mådde väldigt illa? Jag mår sjukt dåligt jag har ingen ork och har inte fått behålla någon mat på tre dagar.. Vatten får jag i mig då och då. Är sjukskriven två veckor framåt. Men ärligt, hur överlever jag denna period? Orkar inte spy mer och är såå hungrig samtidigt som jag mår så illa :(

Svar på tråden BF september 2015!