lördagsgodis skrev 2015-02-01 11:19:15 följande:
Visst hade du gjort flera vul? Hade du komplikationer och vad hände igår? Känner med dig och hoppas ni snart blir gravida igen.
Japp allt var fel redan från början. Jag fick extremt lågt blodtryck, uvi och svimmade en kväll så att jag slog mig blodig och fick åka ambulans. Vul på kk-akuten som var osäker så fick vänta en vecka och sedan tillbaka till kk för nytt vul. Sjukskriven en vecka på grund av extrem yrsel. Tillbaka till vul som visade allt bra och vi fick kort på bebis med oss hem och fick höra hjärtljud. några dagar senare fick jag blödning och tillbaka till kk för vul igen. Tredje gången. Allt ok igen och vi åkte hem. Efter att ha blött i 10 dagar förändrades plötsligt blödningarna och blev kraftigare och mer klara (inga flytningar utan mer som mens). Nytt vul som visade att det var dött. Fick värktabletter och blev hemskickade. Vi är helt förstörda. Allt var ju ok. förra veckan var ju allt ok. Vul visade att det dött dagen innan blodet förändrades. fick riktiga förlossningsvärkar (har ju ett barn sedan innan) och sen kom det ut igår. Läkare sa att jag bara skulle spola ner det. Jag såg allt. Lilla pytte-handen, liten näsa. Och jag spolade ner det. Vet inte hur jag någonsin ska kunna bli glad igen. Vi var i v.10.
Så hela alltet var fel från början, men när alla sa att det var bra trodde man på det istället för att lyssna på min egen kropp som sa att det skulle gå fel.
Jag bara gråter och gråter.
Men kan någon ta bort mig från bf-dokumentet i facebookgruppen? Jag gjorde aldrig det innan jag gick ur gruppen. Bf 1 september. Jennie.