• Svar på tråden BF september 2015!
  • Grus grus
    lördagsgodis skrev 2015-02-01 13:01:31 följande:

Grus grus förstår att den bilden är omöjlig att få ur huvudet:( hoppas verkligen ni får ert efterlängtade syskon snart.

Ja den bilden bär jag med mig resten av livet.
    jenwal skrev 2015-02-01 13:08:17 följande:

GrusGrus- jag beklagar verkligen! Sån fruktansvärd upplevelse.

Önskar inte min värsta fiende att gå igenom det vi går igenom just nu. Sen dog min farfar i veckan också så det är bara skit skit skit.
    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
  • hilja14

Vecka 10 (9+2) och påväg in till akuten. Fick plötslig kraftig smärta i hela underlivet. Efter en timme kom blodet.. så nu vill jag bara få bekräftat om hur det står till. Känns så ledsamt.. fick också se ett tickande hjärta för två veckor sedan och läkaren sa att allt såg bra ut.. Så hjälplös man är eftersom man inget kan göra..

• TreA

Fy så ledsamt Lider med dig grusgrus. Stor kram!

Hoppas på det bästa Hija14!

Fick själv mf i v.10 förra gången och behövde dessutom skrapas. Borde inte få ske, riktigt jobbigt att gå igenom

• lördagsgodis
    hilja14 skrev 2015-02-01 15:54:47 följande:

Vecka 10 (9+2) och påväg in till akuten. Fick plötslig kraftig smärta i hela underlivet. Efter en timme kom blodet.. så nu vill jag bara få bekräftat om hur det står till. Känns så ledsamt.. fick också se ett tickande hjärta för två veckor sedan och läkaren sa att allt såg bra ut.. Så hjälplös man är eftersom man inget kan göra..

Nej men fy! Hoppas allt står rätt till ändå!
  • hilja14

Glädjande besked! Fick se ett hjärta som fortfarande slår och bäbisen rörde sig så att vi såg det också. Liten lättnad! Smärtan är borta, men blöder kraftigt som läkaren inte kunde svara på varför jag blödde. På onsdag ska jag till gym och se hur det ser ut. Tills dess ska jag äta medicin som hämmar blodflödet lite.

Tänk om det ändå kan vara positivt trotts kraftig blödning?! :) Vill hoppas på att det ser lika bra ut på onsdag:)

• lördagsgodis
    hilja14 skrev 2015-02-01 17:33:49 följande:

Glädjande besked! Fick se ett hjärta som fortfarande slår och bäbisen rörde sig så att vi såg det också. Liten lättnad! Smärtan är borta, men blöder kraftigt som läkaren inte kunde svara på varför jag blödde. På onsdag ska jag till gym och se hur det ser ut. Tills dess ska jag äta medicin som hämmar blodflödet lite.

Tänk om det ändå kan vara positivt trotts kraftig blödning?! :) Vill hoppas på att det ser lika bra ut på onsdag:)

Håller tummarna för er.
  • rosali84

Hoppas allt fortsätter att se bra ut och att det slutar blöda snart! Skönt att ha sett ett hjärta slå!
  • smenskelling

Jag va oxå inne på gyn akut idag pga blödning från och till hela helgen är i v 11 ( 10 + 5 ) De kunde heller inte bekräfta varför jag började blöda, allt såg bra ut och fostret rullade runt och flaxade med armar o ben Började blöda i V 10 oxå .. hoppas man slipper det nu.
  • hilja14

Jag upplever jobbiga kramper i underlivet. Värst är att jag svimmar så fort jag ska på toa.. Jag hoppas att det går över För fy så ont det gör. Och det kommer bara sådär ifrån ingen stans...

• Blixt3

Så tråkigt att ni mår så dåligt! Hoppas allt ska gå bra:)

Är det ingen som mår bra just nu? På tisdag går jag in i ny vecka, behöver höra lite positiva tankar här (v7), har haft hemska godiscravings hela veckan och börjat få lite mer illamående.

Svar på tråden BF september 2015!