• Svar på tråden BF september 2015!
  • Blixt3
    Thelma88 skrev 2015-02-03 13:38:09 följande:

Jag blödde igår, rött färskt blod.. BM gav mig inte så mycket tröst, sa att det kunde vara missfall men att man inte kunde veta än..

Men har inte blött mer nu på 24 timmar, så håller tummarna att det inte var något.. :/

Håller tummarna att allt ska gå bra och att bebisen vill hålla sig kvar!
  • Emeralda

Har haft fortsatta småblödningar hela dagen. Har inte ont och inga störtblödningar, men jag har fått tid för Vul imorgon iom att jag var "äldre". Håll tummarna.

• Hemlighetenshemlis

Jag är så galet nervös för ultraljudet imorgon. Jag hoppas att det är ett litet levande liv vi kommer att få se men på nåt sätt så är jag ändå inställd på det värsta. Varför vet jag inte.

• Thelma88
    Blixt3 skrev 2015-02-03 15:35:03 följande:

Håller tummarna att allt ska gå bra och att bebisen vill hålla sig kvar!

Tack!:)

Nu gick vi ju in i ny vecka idag, tråkigt att inte kunna vara riktigt glad för det :(

Men har inte blött mer (på mer än 24 timmar) så det måste vara positivt väl?:)
  • Marian03
    lördagsgodis skrev 2015-02-02 22:07:18 följande:

Hoppas allt ser fint ut imorgon marian:)

Tack! :)

Allt gick bra, vi pratade om fosterdiagnostik och att det där man bara gör blodprov är att föredra i mitt fall om jag vill göra det och lite annat och sen gjorde vi VUL, jag hade nig rätt på exakt dag för läkaren sa att om du är på 7+2 så är den ca 11 millimeter, vilket stämde precis med vad vi såg :)

de mäter visst från rumpan till typ nacken tror jag, eftersom den ligger ganska böjd :) hjärtat tickade och allt var bra, och bara en bebis i magen.. Hihi ;)

Hoppas nu att allt går vägen framöver med :)!
  • detfannsingetanvändarnamnkvar

Hej! Grattis till alla blivande föräldrar ? Jag är i v 8 och vi väntar första barnet. Försökte skapa användarna här men efter 20 misslyckade försök gav jag upp. Allt var upptaget. Får fantisera ihop något till senare.

Under de senaste dagarna har jag mått illa som bara den o på nätterna också. Börjar bli svårt att inte berätta för de närmsta nu. Har skyllt på migrän på jobbet. Läste något om b vitamin?

När ska ni göra UL? Här gör de inte förrän v 18 o det gick inte med att övertala heller för att göra tidigare. Enda möjligheten var sthlm (22 mil enkel resa). 10 v väntande innan man får reda på hur det står till..

• lördagsgodis
    detfannsingetanvändarnamnkvar skrev 2015-02-03 18:03:32 följande:

? Skulle förstås vara en glad gubbe efter Grattis. ..!

Hej och välkommen:)
Svar på tråden BF september 2015!