• Svar på tråden BF september 2015!
  • detfannsingetanvändarnamnkvar
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-04 11:58:46 följande:

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Gud så spännande!

( i min profil står det att jag är 45 men jag är 24. Lyckades inte ändra i inställningar) Hade ni en fb grupp?
  • lördagsgodis

Nu är det många i tråden som sett hjärtan slå<3 jag har läst upprepade gånger att mf risken minskar till ca 3% om man sett hjärtat i V. 6-7 så det är ju lite glädjande nyheter iaf:)

• jenwal

Jag fick hem min doppler igår och testade att lyssna. Fick leta ett tag men hörde sedan ett litet hjärta! :) Är i 11+0 enligt SM men enligt tidigt VUL i 10+0

• Emmelinan

Åh vad spännande med tvillingar!! :)

Någon som gissar kön på era små bönor än? :)

Med min första var jag STENSÄKER i vecka 9 att det skulle bli en flicka! Och det va det! Med 2an var det inte alls så säkert men gissningen lutade mer åt pojke... (Hoppades dock lite på en flicka till), det va en flicka! Nu vet jag inte alls!! Haha

• Emeralda

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Oj! Två stycken på en gång. Jackpot! XD Grattis! Vad skönt att det såg bra ut!
  • Cessely

Dubbelgrattis :) Vad kul! Är det första barnet/barnen ?
  • melodie
    Emmelinan skrev 2015-02-04 17:25:55 följande:

Åh vad spännande med tvillingar!! :)

Någon som gissar kön på era små bönor än? :)

Med min första var jag STENSÄKER i vecka 9 att det skulle bli en flicka! Och det va det! Med 2an var det inte alls så säkert men gissningen lutade mer åt pojke... (Hoppades dock lite på en flicka till), det va en flicka! Nu vet jag inte alls!! Haha

Första barnet var jag helt säker på pojke redan från början och jag hade rätt :) vet att jag knappt blev förvånad när dom sa det på ultraljudet för det var så klart för mig ändå att det var en pojk :) nu säger magkänslan flicka och jag känner det lika starkt som känslan att det var en pojke sist. Men det återstår att se om man har rätt båda gångerna :) haha.
  • lördagsgodis

Jag trodde pojke första och det var en pojke, sen trodde jag pojke med nr 2 men det var en flicka och nu tror jag pojke igen så vi får se:)

• Hemlighetenshemlis
    Cessely skrev 2015-02-04 17:56:47 följande:

Dubbelgrattis :) Vad kul! Är det första barnet/barnen ?

Tack! Ja det är första :) Har inte kommit över chocken än!
  • Thelma88

Nu har jag testat sånt koksaltsnässpray - och skiten hjälper ju inte!!

Funkar det för er? För jag får nog återgå till den "onyttiga" vanliga nässprayen igen :/

Svar på tråden BF september 2015!