• Svar på tråden BF september 2015!
  • 1StoltMamma

Var hos bm idag och är jätte nöjd med henne, jätte skönt. Är i v 6+1 enligt henne men ska ringa och boka vul på en klinik hon tipsade om. Hon kunde tyvärr inte skicka remiss till sjukhuset då man helst ska ha haft flera mf för de.

• lördagsgodis
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-04 12:50:56 följande:

Lördagsgodis: Det är väldigt glada nyheter :)

Är det era första barn? Tror det är lättare om det är första och visst är det coolt! Spännande att se om det är två eller enäggs:)
  • MaCeLu
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-04 11:58:46 följande:

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Men Gud så spännande!! Grattis!!!
    Bebis BF 27/9 2015
  • Thelma88

Vilken panik jag hade fått om jag hade sett två hjärtan! Jisses.. fast.. såklart hellre två än inget alls ;);) grattis !:)

• Hemlighetenshemlis
    lördagsgodis skrev 2015-02-04 13:03:05 följande:

Är det era första barn? Tror det är lättare om det är första och visst är det coolt! Spännande att se om det är två eller enäggs:)

Första ja! Verkar vara tvåäggs. Fanns en ordentlig skiljevägg mellan dem och två hinnsäckar. Roligt men läskigt också :)
  • 1StoltMamma

Ett lyckat vul här också! Dock inte ett litet pickande hjärta utan två! Jag är fortfarande så himla chockad!

Va roligt, Grattis
  • Jeulina

Åh grattis till två bebisar! Så häftigt! :)
  • detfannsingetanvändarnamnkvar
    26number1 skrev 2015-02-03 20:26:51 följande:

Grattis!!

Jag gick in i vecka 8 idag och vi får också lov att vänta till v 18 innan UL :( Fast, jag tror inte att man slutar noja sig förrän bebis är ute, fler och tidigare UL ändrar nog inte på den saken :) Den som väntar på något gott!

Grattis till er med!

Nej det är väl bara att vänta. Kanske det går snabbare när de första 12 v är förbi om allt går bra o kanske illamåendet gett med sig. Nu kryper dagarna fram men det beror nog mycket på illamående o att det känns som man skulle behöva sova middag. Jag är lärare o äter pedagogisk lunch, har blivit tvungen att kasta mat när illamåendet tagit över o det undrar förstås eleverna varför fröken gör så . Vi har inte berättat för någon än....får se hur länge man kan hålla på det :)
Svar på tråden BF september 2015!