• Svar på tråden BF september 2015!
  • mami0912
    Minlillaninja skrev 2015-02-02 16:00:14 följande:

Jag stänger facebook gruppen till hemlig ikväll efter 18, så snabba pix om någon vill haka på :)

Sök på sommargummor så ska ni hitta den :)

Jag vill gärna vara m i gruppen men kan inte hitta den Kan man gå med på något annat sätt?
  • Minlillaninja

Länken ligger här bland inläggen någonstans, sitter på mobilen och kan inte söka upp den!

Nån annan som kanske kan lägga in den igen!

• sagofröken
    Stargi skrev 2015-02-02 15:55:06 följande:

8+3 här och detta är så spännande Skrattande men är så nojig och orolig eftersom vaknade imorse och känner inte mina vanliga symtom Rynkar på näsan brukar ha ömma bröst och vara jätte hungrig. så rädd att något är fel.

Det kan gå upp och ner från dag till dag, graviditeter är märkliga på det sättet. De flesta upplever någon slags "spökveckor" när symptomen verkar försvinna. Du ska se att de kommer tillbaka :)
  • Marian03
    Grus grus skrev 2015-02-01 10:42:10 följande:
    Nej jag fick missfall igår 9+2. Enligt vul hade det dött bara dagen innan. Har bara varit fullt med komplikationer men på grund av allt som dessutom är runt mig just nu är jag helt knäckt psykiskt.
    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
    Beklagar verkligen. Styrkekram till er!
  • Marian03

Jag mår också förhållandevis bra, om man jämför med andra som verkar kunna bli riktigt illamående, håller tummarna för att slippa det!

Är väldigt trött, brösten ömmar mycket och illamåendet kommer mer på em typ ca 15-16:00 och håller i sig sen men jag har inte kräkts.

Imorgon ska vi på VUL kl 13:00. Hoppas på att få se ett tickande hjärta :) spännande.

• Marian03
    Marian03 skrev 2015-02-02 21:48:40 följande:

Jag mår också förhållandevis bra, om man jämför med andra som verkar kunna bli riktigt illamående, håller tummarna för att slippa det!

Är väldigt trött, brösten ömmar mycket och illamåendet kommer mer på em typ ca 15-16:00 och håller i sig sen men jag har inte kräkts.

Imorgon ska vi på VUL kl 13:00. Hoppas på att få se ett tickande hjärta :) spännande.

Glömde skriva att jag är i vecka 8 + 1
  • Marian03
    Marian03 skrev 2015-02-02 21:49:20 följande:
    Glömde skriva att jag är i vecka 8 + 1
    Nej nu skrev jag fel. Vecka 8 (7+1)...

Lägger till sinnesförvirrad som ett av mina symtom :)
  • Pluppla

Fasiken vad trött jag blir...! När jag och sambon har sex så blöder jag.. Vilket resulterar i att vi har tagit lite avstånd från detta, har pratat med BM om detta hon sa nu sist att vi skulle vänta med att ha sex till vi gjort kub testet.. Var då över 4 veckor till dess.. Nu har vi inte haft sex på 2 veckor o ja idag blev de som de blev och vi var jäääätte försiktiga!! Och vad händer?? Jag blöder.. Och nu sitter jag här med värsta ångesten. Sambon blir också helt skärrad när han såg blodet. Har sett fler här i tråden som haft blödning o så men har ni det i samband med sex? Ja från o med nu får vi hålla oss från varandra till kub är gjord..

• Ccvd

Är i v 7+2 lite tröttare , lite hungrigare ( har mer aptit, speciellt morgon ) onda tunga bröst , uppsvälld mage ( får se om Katrinplommona hjälper ) ???? . känner mig lite sjuk till och från . Molnande mensvärk kommer och går . Kissar fruktansvärt mkt mer på nätterna och så kissar jag vanligtvis mkt ändå när jag ej var gravid .

Första barnet och det ska bli så spännande , vill att tiden går lite snabbare , men allt har väl sin charm i guess ! :)

Grattis till er alla :)

Svar på tråden BF september 2015!