• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Och grattis till er nya i tråden!!! Våran var inte heller riktigt tänkt att komma nu men så välkommen ändå:)

• Lotta80
    lördagsgodis skrev 2015-02-05 15:29:35 följande:
    Grattis till hjärtat!:)
    Tack :) känns magiskt!
  • Jeulina
    Manik skrev 2015-02-05 13:27:36 följande:

Hej tjejer!

Går gärna med i denna tråden. Jag plussade i tisdags förra veckan och är nu i vecka 10 (9+5) och vi väntar vårt tredje barn!! Det känns så overkligt på något vis. Hur mår ni som är i samma vecka? Jag är väldigt trött och har humörsvängningar som heter duga. Är ofta hungrig och kräker konstigt nog på kvällarna och inte på morgonen ( det har bara hänt att jag kräkt två grr på morgonen).

Jag är i samma vecka som du och väntar också mitt tredje barn! :) känns så overkligt! Tänk tre barn! :D

Jag mår inte alls bra. Har mått illa och spytt varje dag sen 2 1/2 vecka tillbaka. Utom tre dagar då jag åt en jättebra medicin, men igår slutade den att fungera och maten kom upp igen :( hoppas att detta ska gå över fort! Ligger bara i soffan/ sängen hela dagarna och orkar knappt gå på toa. :(
  • sagofröken

Blir lite nyfiken på er nyplussade, var det oväntat eller finns det annan anledning till att ni testat så pass sent? Ni kan självklart låta bli att svara, blir bara nyfiken eftersom jag själv inte kunde hålla mig till sju dagar efter ägglossning och testade positivt då :)

• Thelma88

Håller med sagofrökens fråga, jag testade när mensen var 1 dag försenad ;)

Fast å andra sidan, skönt att i de 3-4 veckanorna nu, inte vetat om att man varit gravid så kanske tiden hade gått fortare;)

• Lissing

Jag kunde inte heller hålla mig.
    Plussade ÄL+10.
    BIM-4 alltså

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Hemlighetenshemlis

Fast allt såg bra ut igår blir jag orolig när det är ljusrosa/brunt på pappret efter toalettbesöken idag. Mår så dåligt av att oroa mig jämt.

• Cessely
    Tejasmamma skrev 2015-02-05 04:09:17 följande:

Jag plussade i natt =) senaste mensen 13/12 så bf beräknas vara 18/9, vi lyckades efter något försök så känns bra eftersom att jag haft lite svårt att bli gravid tidigare! 

Har gjort en höstmamma grupp på fb om ni vill vara med där =) 

www.facebook.com/groups/789791567736055/

Grattis :)

Men vad sent du plussade?? Eller? Hade med senaste mens 13/12 men har BF 16 september efter vul så är i vecka 8+0 idag och plussade själv 2 dagar innan BIM.. För mig du skrev i en annan tråd att du fick din mens? Men var det inte mens då alltså?? :)
  • Tejasmamma
    Cessely skrev 2015-02-05 19:18:14 följande:
    Grattis :)

Men vad sent du plussade?? Eller? Hade med senaste mens 13/12 men har BF 16 september efter vul så är i vecka 8+0 idag och plussade själv 2 dagar innan BIM.. För mig du skrev i en annan tråd att du fick din mens? Men var det inte mens då alltså?? :)
    Nej det blev bara en svag ljusrosa flytning den 11e jan och samma sak den 17e, kollade på förra månadens test nu och det är ett plus där =) 
    Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
Svar på tråden BF september 2015!