• Svar på tråden BF september 2015!
  • Ccvd

Jag känner också en stark hungerkänsla . Skulle kunna äta middag flera gånger per dag , mått men hungrig och sugen hela tiden . Mår också illa om jag ej får i mig något .

• Ccvd

Slutade 08 en morgon och därefter åkte jag hem och lagade pasta med bacon .. På morgon ..! Sjukt :p

• lördagsgodis
    Ccvd skrev 2015-02-05 11:36:40 följande:

Jag känner också en stark hungerkänsla . Skulle kunna äta middag flera gånger per dag , mått men hungrig och sugen hela tiden . Mår också illa om jag ej får i mig något .

Känner lika dant, har hittat frukostkex som jag går omkring med i fickan och knaprar.
  • Lotta80

Varit på vul idag o såg ett litet hjärta picka ???? Efter ett utomkveds o ett missfall så känns detta helt overkligt! Men känner mig så lycklig just nu!

• yogite

Jag plussade den 20/1 på vårdcentralen, är i vecka sju going on åtta. Blir mitt första! Att ett "snedsteg" av mannen kan bli såhär haha. Men vi blev båda glada! Det är beräknat till 27/9!

Jag tror inte jag riktigt förstår det än dock, känner mig inte gravid som så. Kanske är för att det inte var planerat?

Någon annan som kände så Första gången?

• 1StoltMamma
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-02-05 08:40:30 följande:

Någon annan som upplever att de är konstant hungriga? Vaknade inatt för att jag behövde kissa (sällan liksom!) och var så hungrig så jag mådde dåligt. Åt en banan och sen somnade jag om. När jag klev upp nån timme senare så var jag hungrig igen!

Ja jag hade kunnat äta mesta dels av dagen haha. Men förra graviditeten gick jag upp 28 kg och vill absolut inte de igen haha..

Har ni något speciellt sug än?
  • Manik

Hej tjejer!

Går gärna med i denna tråden. Jag plussade i tisdags förra veckan och är nu i vecka 10 (9+5) och vi väntar vårt tredje barn!! Det känns så overkligt på något vis. Hur mår ni som är i samma vecka? Jag är väldigt trött och har humörsvängningar som heter duga. Är ofta hungrig och kräker konstigt nog på kvällarna och inte på morgonen ( det har bara hänt att jag kräkt två grr på morgonen).

• Lissing
    PaLo skrev 2015-02-04 23:59:58 följande:

Jag lämnar tråden inom kort. I torsdags konstaterades MA (andra i rad nu) och i fredags började jag blöda. Har nytt VUL inbokat om en vecka och hoppas att kroppen då gjort sitt jobb, vilket den inte klarade att göra förra gången. Känns dock inte som om kroppen gjort det den ska än iaf. Det har kommit lite blod, slem och småklumpar samt en större klump. Men jag har ej haft direkt ont och jag har ej fyllt normalbindor på 6 timmar någon gång. Hade antagligen klarat mig med trosskydd om jag bytt var 3-4 timme.

Cytotec funkar ej på mig så enda alternativet är väl skrapning om det visar sig att kroppen inte gjort vad den ska.

Lycka till ni andra!

Beklagar!
    2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Nafurie

Hej, jag plussade i måndags är i v 7 enligt gravidkalendern. Kan knappt tro det.

• lördagsgodis
    Lotta80 skrev 2015-02-05 12:53:48 följande:

Varit på vul idag o såg ett litet hjärta picka ???? Efter ett utomkveds o ett missfall så känns detta helt overkligt! Men känner mig så lycklig just nu!

Grattis till hjärtat!:)
Svar på tråden BF september 2015!