lizanilander skrev 2015-03-15 09:58:33 följande:
ååååh vad härligt!!!!! Jag tror bannemej jag kände nåt igår jag med, precis som att den slog volt, kändes både bakåt mot ryggen och fram när jag höll handen mot. Men känns tidigt än så jag vet inte om det var nåt annat. Däremot tror jag nu att det faktiskt växer lite iaf, imorse när jag vaknade och var kissnödig så kändes livmodern tydligt! Har inte kunnat känna den riktigt innan och med platt mage så funderar man :P men den växer väl kanske lite längre bak/in eller vad man nu säger ;)
Oxå helt övertygad om att jag kände en volt för ett par veckor sedan, men sedan dess har jag inte känt något. Förrän igår :) Men nu var det det vanliga "fladdret". Med dottern kände jag inget alls förrän i v 20-21, men hoppades verkligen att jag skulle få känna tidigare denna gång och det fick jag! Får se hur mycket det kommer att kännas närmsta tiden, känner iaf nu på fm oxå :)
Ja, det växer verkligen så det knakar nu! Magen har gått från "degklump" till gravidmage på bara nån vecka. Går inte att dölja i vanliga kläder längre (jo, i stora tröjor såklart), tur att vi har generösa jobbkläder ;)