• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Lycka till idag bebis87:)

Jag förstår att det måste vara jätte jobbigt att må som du gör krompirusa men en sjukskrivning har inte varit på tal? Har du fått akupunktur? En väninna dom iofs spydde hela sin grav tyckte iaf att det hjälpte lite.

Jag har 18 dagar till rul och vi sa först att vi inte skulle fråga om kön men vet inte om jag kan stå emot nyfikenheten!

• SmalltownGirl

Hej alla vackra!

jag har skapat en facebookgrupp som heter " septembermammor 2015" där jag hade älskat om vi alla med offentliga graviditeter kunde följas åt!

Gruppen är sluten, men inte hemlig. Alltså, omgivningen kan se medlemmar och information men inte inlägg och kommentarer och liknande.

Varmt välkomna dit så känns inte allt så hemligt längre!

kram på dig så länge! :D

www.facebook.com/groups/1602427959971717/

• Marian03
    lördagsgodis skrev 2015-03-19 13:02:36 följande:

Kollade skatteåterbäringen idag och får 30.000 tillbaka så det blir nog en ny vagn till bebis:)

Grattis! :) :)!

Kollade mitt och sambons igår, vi får 10.000, exakt vad vagnen kostar. Den lättnaden!

Nu slipper man tänka på det, så jätteskönt!
  • Emeralda

Har ni bestämt vad ni ska köpa för vagn? Själv har jag sneglat lite på Bugaboo Buffalo då en kompis har den och är väldigt nöjd. Hade Emmaljunga city cross till mina två första barn och hade velat testa nåt annat denna gång.

Hur tänker ni? Vad är viktigt när ni väljer? Vilka funktioner vill ni ha och vad behöver ni inte?

Själv ändrar jag mig från dag till dag :p

• Sopp
    Emeralda skrev 2015-03-19 20:13:38 följande:

Har ni bestämt vad ni ska köpa för vagn? Själv har jag sneglat lite på Bugaboo Buffalo då en kompis har den och är väldigt nöjd. Hade Emmaljunga city cross till mina två första barn och hade velat testa nåt annat denna gång.

Hur tänker ni? Vad är viktigt när ni väljer? Vilka funktioner vill ni ha och vad behöver ni inte?

Själv ändrar jag mig från dag till dag :p

Vi ar beställt en bugaboo donkey eftersom den går att växla mellan dubbel och enkelvagn. Vi kommer att ha tätt mellan barnen så vill ha möjlighet att köra runt båda samtidigt, men även separat och när äldsta inte vill åka vagn mer. Om du ska köpa en ny bugaboo kan jag tipsa om att beställa från Holland, man tjänar några tusenlappar på det
  • Krompirusa

Lördagsgodis : nej ingen sjukskrivning då mina värden är bra och när jag frågade efter akupunktur så sa de bara att de inte har tillräckligt med resurser... ska ringa imon igen o fråga... de är värt att prova...

Om du e osäker ifall ni vill veta eller ej så kan ni ta o be BM skriva könet på baksidan av bilden o lägga i ett kuvert så när ni bestämmer er om ni vill så kan ni titta annars kåter ni de vara ligga där... vi ska göra så för jag vill veta men inte gubben ????

• 1StoltMamma

Förra graviditeten tog vi inte reda på kön men denna gången vill vi eller mer jag vill ta reda på kön

• Inorr02

bf 6 sep illa måendet har försvunnit vilket är sköt spytt massor denna gång.  
    om jag går tiden ut kommer den lilla en vecka innan storasyster blir 5 år , 

åå vad jag längtar,

• rosali84

Vi har en Bugaboo Donkey som jag ÄLSKAR!!! Har den i mono till dottern just nu. Längtar till att få använda i duo oxå ;) Och med liggdel! Har inte haft den sen dottern var liten, så liggdelen har jag aldrig fått använda. Har sedan en BRIO Nova -05 som jag oxå älskar! Bästa gunget och en helt fantastisk promenad/terrängvagn! Sen har jag även 2 sulkys, en vändbar och en vanlig paraplyvagn. Har en till iofs, en stabil Carena, som jag haft på dagis nu i vinter, men den ska jag nog sälja nu då jag inte längre kommer ha användning av den när jag är föräldraledig i höst/vinter.

Svar på tråden BF september 2015!