• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Mycket skumma drömmar här oxå! Vaknar alltid en kortare period per natt och är kissnödig men vägrar gå upp och kissa då jag vaknar mer av det och vet att det kommer leda till att jag måste gå upp flera gånger natt senare. Hade mycket sömnproblem sista graven speciellt mot slutet och vill inte ha det så igen.

Skönt att du känner dig lugnare sagofröken och välkommen till liafiaa!

• Nydahl

Jag brukar drömma att jag kissar på mig ! Och att jag väntar en flicka som sen förvandlas till en pojke. Hmm märkligt :)

• lizanilander
    rosali84 skrev 2015-03-15 20:02:04 följande:
    Köpte inte så mycket mamma-kläder förra gången. Bara byxor. Använder mest linnen och toppar som funkar både som gravid och icke gravid.

Vilken vecka är du i nu?
    Nä inte jag heller, hade turen att få låna ett par jeans, köpte ett par oc hade sen leggings eftersom det ändå var så jäkla varmt den sommaren, så körde mkt linne och klänningar :) gött! Jag är i vecka 16 nu,(15+2) har precis fått tid för RUL, blev den 7/4 :) LÄNGTAR!!!! Vilken vecka var du nu?
  • rosali84
    lizanilander skrev 2015-03-16 10:06:38 följande:
    Nä inte jag heller, hade turen att få låna ett par jeans, köpte ett par oc hade sen leggings eftersom det ändå var så jäkla varmt den sommaren, så körde mkt linne och klänningar :) gött! Jag är i vecka 16 nu,(15+2) har precis fått tid för RUL, blev den 7/4 :) LÄNGTAR!!!! Vilken vecka var du nu?
    Är i v 17 (16+3). Då har du RUL en dag före mig! Jag har 8/4 :) Känns fortfarande som en eeevighet dit ;)
  • Sopp

Jag har tid 1/4, längtar verkligen! Primärt för att se att allt är bra förstås, men jag är SÅ nyfiken på kön också

• Rost

Härligt att höra att man inte är ensam om att drömma konstigheter :) drömde inatt att Bert Karlsson och en kompis till honom gjorde allt för att ha ihjäl mig, min man och mina två barn..droppen blev när vi nästan blev rammade av en gaffeltruck, då gick jag till polisen. Otroligt jobbig dröm (vaknade av att jag grät).

Nått roligare är att vi fått tid för RUL vi också 7/4 så vi blir ett gäng det datumet :)

• Liafiaa
    Sopp skrev 2015-03-16 14:05:43 följande:

Jag har tid 1/4, längtar verkligen! Primärt för att se att allt är bra förstås, men jag är SÅ nyfiken på kön också

Vi har rul samma dag :) och jag är också nyfiken på kön :)
  • fyrklöver81

Idag har jag faktiskt gått ut på Facebook att jag är gravid. Kändes kul med alla gerattis ????????

• Mijjan
    fyrklöver81 skrev 2015-03-16 20:15:01 följande:

Idag har jag faktiskt gått ut på Facebook att jag är gravid. Kändes kul med alla gerattis ????????

Oj kul! De enda som vet för oss är två vänner, en sjukgymnast, en barnmorska och hon i kassan på apoteket :P Är v 13 nu men jag liksom vill dra ut på det :P Är nog fel på mig tror jag... Får se hur länge jag kan dölja det på jobbet men tänkte ge föräldrarna varsit påskägg 1 april med en napp och ultraljudsbild i och berätta för syskon iaf :)

Var för övrigt hos sjukgymnasten idag. Min överrörlighet ställer åter igen till det... Foglossning sen v. 6 blev domen så nu får jag inte springa på ett tag :( Har inte jätteont men vill inte riskera nåt...
Svar på tråden BF september 2015!