• Svar på tråden BF september 2015!
  • Hemlighetenshemlis

Jag fasar för att jobba imorgon. I fredags på jobbet var jag tvungen att gå hem tidigare för jag hade så ont på höger sida av magen. Enligt den BM jag pratade med så kunde det vara ligamenten eller så är det livmodern som trycker på organen där inne. Har det så himla stressigt på jobbet nu. Kan inte direkt sätta mig och vila när det gör ont heller.

• MrsHeinerborg

Jag kommer göra RUL v.19, (18+4). Tänkte göra graviditeten offentlig efter det, Känns dock som tiden går väldigt fort......

• Mijjan
    lizanilander skrev 2015-03-22 18:02:52 följande:

Det känns som det börjar explodera med magarna nu, mysigt! Min börjar med ta form, men jag skulle inte vilja kalla det gravidmage då jag är stor upptill liksom, är väl tarmarna som tryckts upp :P Vi har rul 18+2, snart där!!!!

Ja tydligen.. Jag som går och tror att det inte syns.. En kollega frågade precis hur det går med vikten (tack för den by the way!). Hon tyckte jag ser lite svullen ut och undra om jag gått upp i vikt. :P Nej jag ligger ganska still på samma sa jag - men hon skulle bara veta :P Hade tänkt hålla mig till APT när jag är v 16+4 om två veckor får se om jag kan hålla de "hemligt" så länge :P Har en sån skvallerarbetsplats att jag helst berättar det själv för alla samtidigt...
  • Lissing

1stoltMamma: Vecka 16, det står på bilden

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Lissing

Bara jag som får göra så tidigt rul? Kommer vara i vecka 17+5 då.

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Hemlighetenshemlis
    Lissing skrev 2015-03-22 23:32:07 följande:

Bara jag som får göra så tidigt rul? Kommer vara i vecka 17+5 då.

Jag har tidigare. I 17+0
  • Nötcreme

Hej.

Jag hoppas att jag får hoppa in här :)

Min 6 graviditet, har två änglar i himlen.

Är i v 16 och beräknad 11 sept. Vi döljer det fort, ska på RUL den 10 april så efter det släpper vi nyheten.

• Krompirusa

illamåendet har inte släppt än jag mår så dåligt att jag inte kan beskriv de me ord... jobbar kväll denna veckan och jag vet inte hur jag ska klara av det, var hemma förra veckan men idag måste jag tillbaka till jobbet... Jag kan inte gå nånstans blir yr och svimmfärdig så de blir helt svart framför ögonen och jag måste sätta mig direkt.. jag ringde kvinnokliniken förra veckan och de svarade som vanligt med att de ej har några resurser eller lediga sängar... min barnmorska ringde idag o jag brast ut i gråt     jag känner mig som en värdelös mamma och fru klarar inte av något alls. Jag känner ingen glädje av denna graviditet och ser inte fram emot något jag vill bara att de ska va över. inte ens funderingar på vagn, namn osv sånt som är roligt.... får se om de skulle sjukskriva mig denna veckan hon skulle höra av sig

Sorry att jag bara gnäller men känns som om ni förstår allihop även om vi inte har samma "problem"

• Jeulina

Jag kommer vara 19+3 när jag gör RUL. Den 15 april är det, längtar så till att få se så att allt är bra!

Någon mer som fortfarande är sjukt trött och seg? Känner mig snurrig och vill helst bara ligga och vila. Kan ju bero på mitt romska illamående och viktnedgång som varit. Men ändå. Nu vill jag må bra! Vecka 16 nu

Svar på tråden BF september 2015!