• Svar på tråden BF september 2015!
  • EijaIsland
    1StoltMamma skrev 2015-04-24 12:36:33 följande:

Jag har också haft sammandragningar sedan v 16 Hade mycket med förra barnet också.

Och hur gick framgick graviditeten? :)
  • 1StoltMamma
    EijaIsland skrev 2015-04-24 16:03:27 följande:

Och hur gick framgick graviditeten? :)

De var inga problem, gick över 1 vecka.
    Blivande 2 barns mamma
  • EijaIsland
    lördagsgodis skrev 2015-04-24 18:33:49 följande:

Jag har virkat en babymössa idag, ska göra matchande blöjöverdrag och tossar oxå:)

Haha så finurlig.

Själv sitter jag och trilskas med mormorsrutor... ett evighetsprojekt känns det som, men fint blir det :)

Om du eller någon annan som virkar har mönster på en så kallad "hjälmmössa" så skulle de verkligen uppskattas! Tycker de är så fina och ser enkla nog ut för mig!

• Thelma88

Det där med sammandragningar eller allmänt ha värk av diverse slag.. Jag känner typ aldrig något i magen... Borde man inte åtminstone ha lite växtvärk eller nåt?:/

• Inorr02
    Thelma88 skrev 2015-04-24 21:12:19 följande:

Det där med sammandragningar eller allmänt ha värk av diverse slag.. Jag känner typ aldrig något i magen... Borde man inte åtminstone ha lite växtvärk eller nåt?:/

jag har mycket känningar de sliter drar i bland sammandragningar ibland samt foglossning. 
  • Sopp
    Thelma88 skrev 2015-04-24 21:12:19 följande:

Jag hade som sagt var inte en enda ond sammandragning innan förlossningen startade med förra. Kände någon enstaka icke ond sammandragning efter vecka 30 men knappt något annat. Det är bara att tacka och ta emot, är nog inte kul med massa förvärkar kan jag tänka mig
  • Inorr02
    Sopp skrev 2015-04-24 21:24:27 följande:
    Jag hade som sagt var inte en enda ond sammandragning innan förlossningen startade med förra. Kände någon enstaka icke ond sammandragning efter vecka 30 men knappt något annat. Det är bara att tacka och ta emot, är nog inte kul med massa förvärkar kan jag tänka mig
    så var det med min första barn väntar andra nu
Svar på tråden BF september 2015!